Profiel nr. 103589
07/12/2021 Geplaatst
Gevestigd in
Buiten Europa
Ook interessant voor
Branche
Detailhandel Non-Food
Soort bedrijf
Webwinkel
Rechtsvorm
Eenmanszaak
Transactievorm
Activa / passiva transactie
Levensfase onderneming
Groeiend
Aantal medewerkers (in FTE)
< 5
Type koper
Omzet indicatie
€ 250.000 - € 500.000
Indicatie overnamebedrag
€ 100.000 - € 250.000
Resultaat voor belasting
€ 0 - € 100.000
Dé interieur trend van dit moment, met ons ruime aanbod aan designs is er voor ieder huishouden wel een complimenteus Canvas kunstwerk te vinden. Met 11K+ e-mailabonnees, 18,5K+ Instagram-volgers en 2,8K+ Facebook-volgers hebben we een uitstekend en bekend merk opgebouwd dat met de dag blijft groeien. We verkopen niet alleen onze eigen ontwerpen, er is ook een personaliseringsoptie en daarom zijn we uniek in de markt. De webshop is opgericht in april 2020 en we hebben veel bereikt sinds het begin.
We werken met een leverancier die 10+ faciliteiten wereldwijd heeft, hierdoor kunnen we binnen 5-7 dagen wereldwijd leveren.
Het bedrijf is gericht op het creëeren van Motivational, Pop & Customized Art op basis van het print on demand model, hierdoor hebben wij geen voorraad nodig. Wij maken designs die vervolgens op een Canvas gedrukt worden. Dagelijkse werkzaamheden zijn het verwerken van bestellingen, het posten op sociale media, het sturen van nieuwsbrieven, het creëeren van nieuwe designs (We hebben freelancers met specifieke kwaliteiten)
Doordat wij een van de weinige spelers op de markt zijn die customized art aanbieden springen wij eruit. Klanten kunnen fotos, kleuren, logo's opsturen waarna onze graphic designer aan de slag gaat met het schetsen. Wanneer goed gekeurd dan plaatsen we de bestelling bij onze leverancier.
We hebben alleen Facebook- en Google-advertenties uitgevoerd (Google heel minimaal), dus er zijn veel mogelijkheden binnen de online marketing om de advertentiekanalen uit te breiden met Pinterest en Tiktok, Snapchat. Influencer & Affiliate marketing is iets wat perfect bij dit merk zou passen en de jaarlijkse omzet aanzienlijk zou kunnen beïnvloeden, tot dusver hebben we dit niet gedaan maar zou wel interessant zijn voor de nieuwe eigenaar.
De e-mailmarketing is een paar maanden geleden opgezet en laat zien dat er veel potentieel is om dit nog verder te verkennen. Er zijn ongekende mogelijkheden met dit bedrijf. De nieuwe eigenaar zal een connectie moeten voelen met het merk en de producten die wij aanbieden.
Sinds 2022 is er een voormalig Google werknemer verantwoordelijk voor de huidige Google advertenties, deze zien er veelbelovend uit en hij kan aanblijven indien de nieuwe eigenaar dit zou willen.