Profiel nr. 61269

Participatie in nr. 3 energydrinklabel wereldwijd

06/10/2015 Geplaatst

Gevestigd in

Europa

Algemene informatie

Branche

Detailhandel Food

Soort bedrijf

Overig

Rechtsvorm

BV

Transactievorm

Activa / passiva transactie

Levensfase onderneming

Volwassen

Aantal medewerkers (in FTE)

5 - 10

Type koper

Investeerder


Financiële informatie

Omzet indicatie

Vertrouwelijk

Indicatie overnamebedrag

€ 100.000 - € 250.000

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Overig
Door de enorme groei van grote nieuwe en bestaande accounts zijn wij op zoek naar een investeerders die een belang in het bedrijf wil nemen. Groothandel Klanten zoals Heineken, Ab-Inbev, Sligro, Delixl, Hanos, VHC en Actie food zijn reeds een samenwerking aangegaan met ons! In de retail Landelijk Jumbo, Coop en Jan Linders. Tevens is er en grote kans dat ook Ahold op kort termijn in stapt. Vanaf dit seizoen zullen ook de eerste Eredivisie clubs zoals NEC, Heracles Almelo en De Graafschap onze producten verkopen in de horeca binnen en buiten de stadions! Optioneel op kort termijn zijn Feyenoord en Twente en waarschijnlijk volgen er meer. De reden is omdat wij ons onderscheiden door prijs, smaak en als belangrijkste factor; wij zijn een natuurlijke energy variant die duurzaam wordt gemaakt. Ondanks dit wel de echte smaaksensatie/beleving van een energy drink als bijv. Redbull behouden heeft. Wij hebben op dit moment voor elke regio een ervaren accountmanager die nieuwe klanten werft. Dit door middel van klanten lijsten verstrekt door groothandels waar we mee samenwerken zoals bovengenoemde of eenvoudigweg door koude acquisitie en eigen potentiële klanten bestanden. Nieuwe klanten en orders worden direct doorgezet naar de groothandels die ze dan zelf uitleveren tenzij er rechtstreeks geleverd wordt. Er is sinds april dit jaar een samenwerking gestart met Knolpower, oftewel Enzo en Milan Knol, de twee bekendste youtubers van Nederland! Met 1.300.000 abonnees en 40.000.000 views per maand in onze huidige en toekomstige doelgroep. Zij promoten ons merk en sindsdien is er een hype aan het ontstaan rond ons merk. Dit is direct merkbaar in groei van afzet. Door de enorme groei en voorraden die nodig zijn om te kunnen blijven leveren is er kapitaal nodig. Dit om een voortdurende cashflow te genereren. De vraag naar gezondere keukens en leefstijl groeit enorm en wij voldoen precies aan deze vraag en lifestyle. Het merk bestaat al 45 jaar, is nr. 3 wereldwijd en wordt in 91 landen verkocht. Wereldwijd worden er 6 miljard blikken verkocht en wij hebben de exclusieve rechten voor Nederland en optioneel ook voor Duitsland en België. Was je 20 jaar geleden in Redbull gestapt dan was je nu miljardair, dus de potentie is mega!! De energydrinkmarkt groeit jaarlijks gemiddeld tussen de 7 en 11% en de afgelopen 4 jaar zelfs met 50%. Er wordt tegenwoordig niets meer betaald voor spaargeld dus wordt een unieke investeringskans als dit al snel interessant! Eventuele investeerders kunnen instappen vanaf 10% van de aandelen ter waarde van 50.000. Indien interessant zijn meerdere percentages van de aandelen bespreekbaar.

Participatie in nr. 3 energydrinklabel wereldwijd
Regio
Europa
Branche
Detailhandel Food
Type
Te koop aangeboden
Omzet
Vertrouwelijk
Overname
100.000 - 250.000