Profile number 61269

Participatie in nr. 3 energydrinklabel wereldwijd

06/10/2015 Date added

Located in

Europe

General information

Sector

Retail food

Type of company

Other

Legal entity

Private limited company

Type of transaction

Assets / liabilities

Life phase enterprise

Full-grown

Employees in FTE

5 - 10

Type of buyer

Investor


Financial information

Turnover last financial year

Confidential

Asking price

€ 100.000 - € 250.000

Earnings before taxes

Confidential


Other
Door de enorme groei van grote nieuwe en bestaande accounts zijn wij op zoek naar een investeerders die een belang in het bedrijf wil nemen. Groothandel Klanten zoals Heineken, Ab-Inbev, Sligro, Delixl, Hanos, VHC en Actie food zijn reeds een samenwerking aangegaan met ons! In de retail Landelijk Jumbo, Coop en Jan Linders. Tevens is er en grote kans dat ook Ahold op kort termijn in stapt. Vanaf dit seizoen zullen ook de eerste Eredivisie clubs zoals NEC, Heracles Almelo en De Graafschap onze producten verkopen in de horeca binnen en buiten de stadions! Optioneel op kort termijn zijn Feyenoord en Twente en waarschijnlijk volgen er meer. De reden is omdat wij ons onderscheiden door prijs, smaak en als belangrijkste factor; wij zijn een natuurlijke energy variant die duurzaam wordt gemaakt. Ondanks dit wel de echte smaaksensatie/beleving van een energy drink als bijv. Redbull behouden heeft. Wij hebben op dit moment voor elke regio een ervaren accountmanager die nieuwe klanten werft. Dit door middel van klanten lijsten verstrekt door groothandels waar we mee samenwerken zoals bovengenoemde of eenvoudigweg door koude acquisitie en eigen potentiële klanten bestanden. Nieuwe klanten en orders worden direct doorgezet naar de groothandels die ze dan zelf uitleveren tenzij er rechtstreeks geleverd wordt. Er is sinds april dit jaar een samenwerking gestart met Knolpower, oftewel Enzo en Milan Knol, de twee bekendste youtubers van Nederland! Met 1.300.000 abonnees en 40.000.000 views per maand in onze huidige en toekomstige doelgroep. Zij promoten ons merk en sindsdien is er een hype aan het ontstaan rond ons merk. Dit is direct merkbaar in groei van afzet. Door de enorme groei en voorraden die nodig zijn om te kunnen blijven leveren is er kapitaal nodig. Dit om een voortdurende cashflow te genereren. De vraag naar gezondere keukens en leefstijl groeit enorm en wij voldoen precies aan deze vraag en lifestyle. Het merk bestaat al 45 jaar, is nr. 3 wereldwijd en wordt in 91 landen verkocht. Wereldwijd worden er 6 miljard blikken verkocht en wij hebben de exclusieve rechten voor Nederland en optioneel ook voor Duitsland en België. Was je 20 jaar geleden in Redbull gestapt dan was je nu miljardair, dus de potentie is mega!! De energydrinkmarkt groeit jaarlijks gemiddeld tussen de 7 en 11% en de afgelopen 4 jaar zelfs met 50%. Er wordt tegenwoordig niets meer betaald voor spaargeld dus wordt een unieke investeringskans als dit al snel interessant! Eventuele investeerders kunnen instappen vanaf 10% van de aandelen ter waarde van 50.000. Indien interessant zijn meerdere percentages van de aandelen bespreekbaar.

Participatie in nr. 3 energydrinklabel wereldwijd
Region
Europe
Sector
Retail food
Type
For sale
Turnover
Confidential
Overname
100.000 - 250.000