Profiel nr. 105858
23/01/2023 Geplaatst
Gevestigd in
Noord-Holland
Branche
Horeca en recreatie
Soort bedrijf
Cafetaria, lunchroom
Rechtsvorm
BV
Transactievorm
Nader te bepalen
Levensfase onderneming
Volwassen
Aantal medewerkers (in FTE)
< 5
Type koper
Omzet indicatie
€ 500.000 - € 1.000.000
Indicatie overnamebedrag
€ 100.000 - € 250.000
Resultaat voor belasting
€ 0 - € 100.000
De onderneming is opgericht in 2017 samen met mijn vriendin in Amsterdam en uitgegroeid tot 4 filialen in Amsterdam in 2021 (Spuistraat, Utrechtsestraat, Bilderdijkstraat, Zuidas). Uiterst succesvolle en onderscheidende fast casual food service formule met focus op verkoop van huisgemaakte soepen, salades en smoothies. Kleinschalige locatie met beperkte zitplekken, voornamelijk take-away en delivery. Grote omzetgroei doorgemaakt en concept is bewezen. Tijd voor een ondernemer met nieuwe energie om dit verder uit te bouwen!
Helaas door corona, personeels-perikelen en privé gezondheidsredenen terug moeten schalen naar 1 vestiging in 2023, gevestigd in de Spuistraat van Amsterdam.
Verkoop van huisgemaakte, ambachtelijke soepen, salades, smoothies en aanverwanten. Kleinschalige lunchroom met focus op take-away en delivery. Ook b2b en catering leveringen. Totale omzet 2021 ruim 700k. Omzet van de meest succesvolle locatie ca. € 550.000 in 2022. En dat op een verkoop oppervlak van slechts ca. 35m2!
De verkoop betreft de vestiging aan de Spuistraat met inbegrepen van het concept, vast klantenbestand, catering/b2b adressen, ontwikkelde werkprocessen en recepturen, opgebouwde goodwill en naamsbekendheid in regio Amsterdam, goede posities en contracten bij partners (oa. UberEats, Classpass).
Bewezen succesvol, sterk en onderscheidend concept met goede naamsbekendheid op unieke A1 locatie. Focus op de verkoop van een hoog marge product waar iedereen van houdt. Gezonde take-away en delivery food bedrijven gaat nog veel verder groeien de komende jaren. Alle recepturen, werkprocessen, de reputatie en de toplocatie zorgen voor een vliegende start en zijn de basis voor geweldige toekomstige groei. De sluiting van 3 locaties was niet om financiële redenen, maar personeelstekorten en corona-crisis! Elke vestiging bewees zich binnen 6 maanden succesvol te zijn en gestaag groeiende omzet te genereren.