02/12/2014 Geplaatst

Gevestigd in

Europa

Algemene informatie

Branche

Detailhandel Non-Food

Soort bedrijf

Wonen en slapen

Rechtsvorm

N.v.t.

Transactievorm

Nader te bepalen

Levensfase onderneming

Volwassen

Aantal medewerkers (in FTE)

< 5

Type koper

  • MBI kandidaat
  • Strategische overname


Financiële informatie

Omzet indicatie

Vertrouwelijk

Indicatie overnamebedrag

N.o.t.k.

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Overig
Ter overname wordt aangeboden een nieuw concept op gebied van wonen en inrichten. De collectie bestaat uit verschillende lifestyle producten voor uw interieur, gerelateerd aan verschillende stijlen. Het concept voorziet in verkoopondersteuning door een stylistennetwerk. Waarbij de stylisten consumenten aan huis van interieuradvies voorzien. Hiervoor zijn uitgebreide verkooptools ontwikkeld. Het concept is erop gericht om voor iedere smaak en stijl een complete, zelfs gemengde, sfeerwereld te creëren. Met een collectie van meer dan 2000 verschillende producten, zoals gordijnen, vloeren, behang of kussens, verf en accessoires maar ook diverse meubels kunnen de wensen van de consument compleet worden uitgevoerd. Aangeboden wordt een compleet merk dat ingezet kan worden als retail concept. Het biedt de mogelijkheden tot verkoop d.m.v. een winkel concept, shop in shop concept en private label concept. Waarbij bestaande eigen producten kunnen worden opgenomen. Aangeboden worden: - Naam en company identity (reg. trademark) - Concept op basis van 5 trendstijlen en 12 sfeergroepen - Winkelconcept - Website - Webshop ontwerp - Winkel inrichting (modules voor ca. 100 m2) - Marketingtools (service & media, storytelling, teasers, campagnes) - Verkooptools (lifestyletest) - Marketingmateriaal (stalenhangers etc.) - Woondecoraties - Product collecties - Stylisten koffer - Opleiding tot lifestyle adviseur In overleg wordt begeleiding bij implementatie van het concept geboden. Dit concept is interessant voor retailers, verkoop organisaties en producenten van interieur gerelateerde producten zoals: vloer- en raamdecoratie, woonaccessoires, verf en behang, meubelen, tuinmeubelen en –accessoires. De consument kan een keuze maken uit stijlen zoals trendy, modern, contemporary, country en classic, met de daarbij horende sfeer- en smaakwerelden die passen bij begrippen als rust, romantiek, naturel, strak modern, rustiek wit, aards en natuur, aaibaarheid en huiselijkheid. Denkt u de persoon te zijn die hier het juiste advies in kan geven reageer dan en wij informeren u graag verder.

Innovatief interieur winkelconcept
Regio
Europa
Branche
Detailhandel Non-Food
Type
Te koop aangeboden
Omzet
Vertrouwelijk
Overname
N.o.t.k.