Profile number 59302

Innovatief interieur winkelconcept

02/12/2014 Date added

Located in

Europe

General information

Sector

Retail non-food

Type of company

Furniture store

Legal entity

None

Type of transaction

To be determined

Life phase enterprise

Full-grown

Employees in FTE

< 5

Type of buyer

  • MBI candidate
  • Strategic acquisition


Financial information

Turnover last financial year

Confidential

Asking price

To be agreed

Earnings before taxes

Confidential


Other
Ter overname wordt aangeboden een nieuw concept op gebied van wonen en inrichten. De collectie bestaat uit verschillende lifestyle producten voor uw interieur, gerelateerd aan verschillende stijlen. Het concept voorziet in verkoopondersteuning door een stylistennetwerk. Waarbij de stylisten consumenten aan huis van interieuradvies voorzien. Hiervoor zijn uitgebreide verkooptools ontwikkeld. Het concept is erop gericht om voor iedere smaak en stijl een complete, zelfs gemengde, sfeerwereld te creëren. Met een collectie van meer dan 2000 verschillende producten, zoals gordijnen, vloeren, behang of kussens, verf en accessoires maar ook diverse meubels kunnen de wensen van de consument compleet worden uitgevoerd. Aangeboden wordt een compleet merk dat ingezet kan worden als retail concept. Het biedt de mogelijkheden tot verkoop d.m.v. een winkel concept, shop in shop concept en private label concept. Waarbij bestaande eigen producten kunnen worden opgenomen. Aangeboden worden: - Naam en company identity (reg. trademark) - Concept op basis van 5 trendstijlen en 12 sfeergroepen - Winkelconcept - Website - Webshop ontwerp - Winkel inrichting (modules voor ca. 100 m2) - Marketingtools (service & media, storytelling, teasers, campagnes) - Verkooptools (lifestyletest) - Marketingmateriaal (stalenhangers etc.) - Woondecoraties - Product collecties - Stylisten koffer - Opleiding tot lifestyle adviseur In overleg wordt begeleiding bij implementatie van het concept geboden. Dit concept is interessant voor retailers, verkoop organisaties en producenten van interieur gerelateerde producten zoals: vloer- en raamdecoratie, woonaccessoires, verf en behang, meubelen, tuinmeubelen en –accessoires. De consument kan een keuze maken uit stijlen zoals trendy, modern, contemporary, country en classic, met de daarbij horende sfeer- en smaakwerelden die passen bij begrippen als rust, romantiek, naturel, strak modern, rustiek wit, aards en natuur, aaibaarheid en huiselijkheid. Denkt u de persoon te zijn die hier het juiste advies in kan geven reageer dan en wij informeren u graag verder.

Innovatief interieur winkelconcept
Region
Europe
Sector
Retail non-food
Type
For sale
Turnover
Confidential
Overname
To be agreed