Bedrijfshistorie / achtergrond
Wij willen uitbreiden;
Om onze relaties in de toekomst net zo goed of beter te kunnen bedienen, zijn we op zoek naar schaalvergroting. Op die manier kunnen we expertise in huis houden of uitbreiden. De kosten van geavanceerde en slimme automatisering over meer relaties verdelen en zo de tarieven voor onze diensten aantrekkelijk houden.
Daarvoor zouden we graag in contact komen met collega’s in de regio tussen Amsterdam, Lelystad, Amersfoort en Utrecht die hun kantoor of portefeuille willen overdragen, vanwege leeftijd of focus op andere werkzaamheden.
Activiteiten van het bedrijf
Dit jaar werk ik dertig jaar in financiën, administratie en belastingen. De laatste 10 jaar als zelfstandig ondernemer. We zoeken de balans tussen hard werken, plezier hebben, goede service, redelijke tarieven en prettige contacten.
Ons team heeft een informele sfeer met zelfstandig werkende medewerkers. Ondanks veel online werkzaamheden, vinden wij het prettig als ons kantoor zoveel mogelijk in de regio is van onze relaties. Integratie qua locatie is dan ook niet het hoogste doel. Wel willen we in de 'back office' voordelen behalen, aangezien we zien dat kosten van automatisering steeds verder toenemen.
Unique selling points
- Brede, langjarige ervaring
- Uitleg en advies wordt door relaties zeer gewaardeerd
- Medewerkers werken zelfstandig met support
- Netwerk van inzetbare support functies (fiscalisten, notaris, estate planning, etc)
Overig
Schroom niet om vrijblijvend kennis te maken met een kop koffie!
Algemene informatie
Meerdere regio’s mogelijk
- Gelderland
- Flevoland
- Utrecht
- Noord-Holland
- Eenmanszaak
- VOF
- BV
- NV
- N.v.t.
- Buitenlandse rechtsvorm
- Aandelentransactie
- Activa / passiva transactie
- Nader te bepalen
- (Juridische) fusie
- Startend
- Groeiend
- Volwassen