Profiel nr. 107611

Administratie kantoor of portefeuille (Amsterdam-Lelystad-Amersfoort-Utrecht)

06/03/2024 Geplaatst

Gevestigd in

Meerdere regio’s mogelijk

Algemene informatie

Branche

Dienstverlening

Soort bedrijf

Accountancy, administratie en belastingadvies

Rechtsvorm

  • Eenmanszaak
  • VOF
  • BV
  • NV
  • N.v.t.
  • Buitenlandse rechtsvorm

Transactievorm

  • Aandelentransactie
  • Activa / passiva transactie
  • Nader te bepalen
  • (Juridische) fusie

Levensfase onderneming

  • Startend
  • Groeiend
  • Volwassen

Aantal medewerkers (in FTE)

5 - 10

Type koper

Strategische overname


Financiële informatie

Omzet indicatie

€ 0 - € 1.000.000

Indicatie overnamebedrag

€ 0 - € > 5.000.000

Resultaat voor belasting

€ 0 - € > 5.000.000


Bedrijfshistorie / achtergrond

Wij willen uitbreiden;

Om onze relaties in de toekomst net zo goed of beter te kunnen bedienen, zijn we op zoek naar schaalvergroting. Op die manier kunnen we expertise in huis houden of uitbreiden. De kosten van geavanceerde en slimme automatisering over meer relaties verdelen en zo de tarieven voor onze diensten aantrekkelijk houden.

Daarvoor zouden we graag in contact komen met collega’s in de regio tussen Amsterdam, Lelystad, Amersfoort en Utrecht die hun kantoor of portefeuille willen overdragen, vanwege leeftijd of focus op andere werkzaamheden.

Omvang portefeuille of kantoor van 60.000 tot en met 600.000 euro.
Locatie kan aangehouden worden voor de relaties en medewerkers. Fysieke integratie is geen doel.

Activiteiten van het bedrijf

Dit jaar werk ik dertig jaar in financiën, administratie en belastingen. De laatste 10 jaar als zelfstandig ondernemer. We zoeken de balans tussen hard werken, plezier hebben, goede service, redelijke tarieven en prettige contacten.

Ons team heeft een informele sfeer met zelfstandig werkende medewerkers. Ondanks veel online werkzaamheden, vinden wij het prettig als ons kantoor zoveel mogelijk in de regio is van onze relaties. Integratie qua locatie is dan ook niet het hoogste doel. Wel willen we in de 'back office' voordelen behalen, aangezien we zien dat kosten van automatisering steeds verder toenemen.


Onderscheidend vermogen
  • Brede, langjarige ervaring
  • Uitleg en advies wordt door relaties zeer gewaardeerd
  • Medewerkers werken zelfstandig met support
  • Netwerk van inzetbare support functies (fiscalisten, notaris, estate planning, etc)

Overig

Schroom niet om vrijblijvend kennis te maken met een kop koffie!


Administratie kantoor of portefeuille (Amsterdam-Lelystad-Amersfoort-Utrecht)
Regio
Meerdere regio’s mogelijk
Branche
Dienstverlening
Type
Te koop gevraagd
Omzet
0 - 1.000.000
Overname
0 - > 5.000.000