Bedrijfshistorie / achtergrond
Het platform is in 2020 gestart om het zichtbare gat te dichten tussen ouders en oppassers. Door tekort aan reguliere opvangmogelijkheden, groeit het platform hard. De makers van dit platform willen het platform verkopen om zich meer te kunnen richten op andere lopende projecten. Het platform is opgericht door een programmeur en oud-oppas. Deze combinatie heeft voor een unieke en innovatieve werkwijze gezorgd, die succesvol (laagdrempelig) ervaren wordt door ouders en oppas.
Activiteiten van het bedrijf
Het platform bemiddelt tussen gezinnen/vraagouders die op zoek zijn naar een oppas, en oppassers die iets bij willen verdienen. Het platform is actief in het hele land met een harde kern in regio Utrecht en Rotterdam.
Onderscheidend vermogen
Het platform beschikt over een WhatsApp integratie waardoor het vertrouwen geeft van direct contact terwijl de meeste communicatie en handelingen geautomatiseerd verlopen.
Wat dit platform uniek maakt is de hoge mate van automatisering, denk hierbij aan:
- Geautomatiseerde en schaalbare Google Ads op basis van vraag/aanbod
- Een kennismaking systeem (plannen, videobellen en direct alle afspraken boeken)
- Alle administratie - zoals (uit)betalingen van oppassers en affiliates - via een bank integratie
- Goed converterende SEO pagina’s die dagelijks (gratis) zorgen voor meerdere klant en oppas aanmeldingen via zoekmachines
Verder heeft dit platform een harde kern aan tevreden vraagouders en oppassers. Daardoor veel terugkerende klanten en inkomsten.
Overig
Dit platform zoekt geïnteresseerde welke het verder wilt uitbouwen om er het nummer 1 platform van NL (en buiten NL) te maken. We verkopen puur de techniek en eventuele (op uurbasis) technische ondersteuning/doorontwikkeling.
Algemene informatie
- MBI kandidaat
- Strategische overname
- Investeerder