Bedrijfshistorie / achtergrond
Het merk staat voor het speelplezier van jonge kinderen om op een leuke, interactieve en leerzame wijze te leren lopen. Het bedrijf is in september 2020 vanuit een fascinatie voor ondernemen op kleine schaal begonnen. Aan de hand van het merk is doorgegroeid naar een vervijfvoudiging van de omzet in 2021 t.o.v. 2020. N.b. er wordt uitsluitend online verkocht via het Bol.com verkoopkanaal.
Activiteiten van het bedrijf
Inbegrepen in de verkoop:
- Het merk is BOIP geregistreerd;
- Overdracht van de kwalitatief goede relaties met leveranciers en de daarbij behorende contacten/afspraken
- Het assortiment van 6 artikelen die voldoen aan de gestelde veiligheidseisen en formulieren (CE – 2009/48/EC, conformiteitsverklaring)
- Alle marketing, beeldmateriaal, ontwerpen, handleidingen en testen van de artikelen (CE)
- Kwalitatief zeer goede en onderscheidende artikelen in het segment loopstoelen en loopwagens (slechts 2-3% retourpercentage)
- Tijdsinspanning en aandacht voor een goede overdracht van de huidige en gedreven ondernemer, met eventuele participatie