Profile number 104079
11/01/2022 Date added
Located in
The Netherlands
Sector
Retail non-food
Type of company
Toy store
Legal entity
One - man business
Type of transaction
Assets / liabilities
Life phase enterprise
Growing
Employees in FTE
0
Type of buyer
Turnover last financial year
€ 0 - € 100.000
Asking price
To be agreed
Earnings before taxes
€ 0 - € 100.000
Het merk staat voor het speelplezier van jonge kinderen om op een leuke, interactieve en leerzame wijze te leren lopen. Het bedrijf is in september 2020 vanuit een fascinatie voor ondernemen op kleine schaal begonnen. Aan de hand van het merk is doorgegroeid naar een vervijfvoudiging van de omzet in 2021 t.o.v. 2020.
N.b. er wordt uitsluitend online verkocht via het Bol.com verkoopkanaal.
Inbegrepen in de verkoop:
Het nr.1 merk worden in de BeNeLux in het segment loopstoelen en loopwagens voor baby’s vanaf 6 maanden tot en met de leeftijd van peuters. Groei kan bewerkstelligd worden door het initiëren van de volgende stappen. De uitdaging ligt in het optimaliseren van voorraadmanagement, het verder uitbreiden van het assortiment aan varianten loopstoelen en de inkoop van nieuwe geschikte en onderscheidende modellen (momenteel 6 stuks). Er is er nog veel winst te boeken op het gebied van marketing door het inzetten van bijvoorbeeld social media of het creëren van een eigen webshop.
Reden van verkoop:
Uit de hand gelopen hobby, waarbij de ondernemer zelf de vervolg groeistappen niet kan maken i.v.m. een gebrek aan ruimte en tijd (naast een fulltime job).