Company history/background
Onderneming bestaat drie jaar en is winstgevend. De keuze tussen scale-up of verkopen is gevallen op verkopen omdat de ondernemer zijn aandacht over meerder ondernemingen verdeelt en dat doet geen recht meer aan deze onderneming.
Company activities
De webwinkel is een sociale onderneming die Eco-Luxueus katoenen ondergoed en badhanddoeken en-jassen aanbiedt.
Unique selling points
•Kwaliteitsproducten: Katoenen producten van hoge kwaliteit gemaakt van eersteklas Egyptisch, Turks en Syrisch katoen.
•Duurzaam en ethisch: Sterke focus op duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid, aantrekkelijk voor milieubewuste consumenten.
•Erkenning van prijzen: Recente onderscheidingen zoals de Entrepreneur Talent Award 2023 en erkenning als Top Startup.
•SEO en marketingstrategieën: Effectieve marketingstrategieën leiden tot meer webverkeer en verkoop.
Other
Koper heeft passie voor maatschappelijk verantwoord ondernemen dat kan samengaan met een duurzaam verdienmodel.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor