De vraag wie toestemming dient te geven bij een overname is niet direct te beantwoorden. Immers iedere onderneming en iedere overname is uniek. Toestemming is afhankelijke welke partijen ...
Ga voor een reclamebureau verkopen en schakel direct de nodige begeleiding in. Zo is het verkooptraject enorm intensief en complex. Zéker als dit geen alledaagse bezigheid is voor jou als ondernemer. Voor veel ondernemers is dit na jarenlang bloed, zweet en tranen de laatste stap voor hun (welverdiende) pensioen. Ook als je nog volop met het ondernemerschap verder gaat staan wij je graag bij. Als hét grootste bedrijfsovernameplatform van Nederland begeleiden wij je van A tot Z.
Ook als het om een reclamebureau verkopen gaat geldt het gezegde: een goede voorbereiding, is het halve werk. Vanuit onze jarenlange ervaring als bedrijfsovernameplatform snappen wij dit als geen ander. En daarom bieden wij je ook een gratis whitepaper aan met een zo compleet mogelijk bedrijfsovername stappenplan. Hierin staat van A tot Z uitgelegd wat er allemaal op je af komt én hoe je hier het beste mee om kan gaan. Kortom een gratis document boordevol nuttige informatie die je stapsgewijs door het overnametraject heen zal leiden.
Plaats een profielZoekservice
Meld je aan voor de zoekservice en ontvang direct een melding wanneer een reclamebureau gevraagd wordt die aan jouw criteria voldoet.
Meld je hier aanZoekprofiel plaatsen
Plaats je zoekprofiel en ontvang reacties van partijen die een matchend reclamebureau te koop hebben. Je zoekprofiel wordt doorlopend gematcht met nieuw aangeboden bedrijven.
Bekijk hier de mogelijkhedenAls je geen idee hebt van je ondernemingswaarde zodra je voor een reclamebureau verkopen gaat is het van belang om hier eerst inzicht in te krijgen. Breng de juiste cijfers én informatie naar boven, dit speelt namelijk een grote rol zodra de verkoop aan orde is. De uitkomst hiervan vormt een belangrijke schakel in het toekomstige financiële plaatje van de ondernemer. Staat het bedrijf te koop wegens pensioen? Dan vormt de opbrengst in veel gevallen namelijk het pensioen van de ondernemer. Daarom dient een tijdige waardering voor inzicht te zorgen. En vanuit het waarderingsrapport kunnen nog enkele factoren geoptimaliseerd worden waardoor de waarde van je reclamebureau stijgt.
Bereken de waardeOmdat een reclamebureau verkopen beslist géén dagelijkse kost is dien je indien nodig een bedrijfsovernameadviseur in te schakelen. Vaak komt het verkopen van je bedrijf namelijk maar één keer in je lever voor, waardoor het éxtra van belang is dat dit goed verloopt. Bepaal zelf wanneer je een overnamespecialist inschakelt. Bijvoorbeeld tijdens de onderhandeling, om te voorkomen dat emoties de overhand nemen. En daarom stellen wij ons brede netwerk aan bedrijfsovernamespecialisten graag tot je beschikking.
Vind een specialist