Bedrijfshistorie / achtergrond
Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een klein tot middelgroot boekhoud- en administratiekantoor in Noord-Limburg (regio Venlo, Venray, Horst, Peel & Maas, Reuver, Beesel, Swalmen). Onze opdrachtgever is actief in de HR- en salarisadministratie en wil de dienstverlening uitbreiden met boekhoudkundige en administratieve activiteiten. Het doel is een sterke combinatie te realiseren waarbij klanten kunnen rekenen op een compleet pakket aan HR-, salaris- en administratieve oplossingen. Gezocht profiel
- Boekhoud- en administratiekantoor met maximaal 1-5 fte.
- Gevestigd in Noord-Limburg.
- Een gezonde en loyale klantenportefeuille.
- Ondernemer/eigenaar kan aanblijven in de organisatie, maar een geleidelijke overdracht of volledig terugtreden na overdrachtsperiode is ook bespreekbaar.
Wij komen graag in contact met ondernemers die hun kantoor in goede handen willen achterlaten én willen bijdragen aan een toekomstbestendig geheel in de regio Noord-Limburg.
Activiteiten van het bedrijf
Mijn opdrachtgever is een onderneming met ongeveer 5-10 fte's die graag de zorgen uit handen neemt van ondernemers in het MKB. Zij combineren kennis van HR, arbeidsrecht, psychologie en bedrijfskunde met een praktische en persoonlijke aanpak. Mijn client is een professionele en betrouwbare overnamepartij met een bewezen staat van dienst in HR- en salarisadministratie. Zij garanderen continuiteit voor hun klanten en medewerkers. Zij wensen een totaalpakket aan te bieden aan hun klanten door de overname van een boekhoud- en adminstratiekantoor. Hiervoor heeft mijn opdrachtgever een Buy and Buildstrategie geformuleerd.
Onderscheidend vermogen
Koper heeft ruime ervaring in het implementeren van diverse professionele salaris- en boekhoudpakketen en kan op een snelle en praktische wijze een organisatie/onderneming optimaliseren.
Algemene informatie
- Eenmanszaak
- VOF
- BV
- N.v.t.
- Startend
- Groeiend
- Volwassen