Bedrijfshistorie / achtergrond
Verkoopkantoor in Europa, eigen productiefaciliteit in Azië
Activiteiten van het bedrijf
Onderneming ontwerpt, produceert en levert kleding onder “private label” of ketennaam aan kleinere en grotere moderetailers (winkelketens) (Webwinkels), in Europa en (op termijn) ook buiten Europa. Onderneming wordt gewaardeerd door haar afnemers om de creatieve kwaliteiten en flexibiliteit, om competitieve inkoopprijzen, de korte communicatielijnen en ook vanwege de snelheid waarmee collecties kunnen worden geproduceerd.
Unique selling points
Nu de crisisjaren achter de rug zijn – een periode die betreffende onderneming ook heeft geraakt, maar waaruit strategische lessen getrokken zijn – zijn er volop groeimogelijkheden, met name ook in het uitbreiden van het aantal (grotere) afnemers. Onderneming is vooralsnog een professioneel familiebedrijf, maar de aandeelhouders staan open voor een volgende stap in de bedrijfsontwikkeling. Participeren is daarom mogelijk, alsmede een actieve inhoudelijke bijdrage.