Deze onderneming is ontstaan vanuit de vraag een duurzame oplossing te bieden om op iedere gewenste locatie voertuigen te kunnen voorzien van elektrische laadmogelijkheden.
Opdrachtgever is hierin, na ruim een jaar research en testen, geslaagd. Dit heeft geleid tot een unieke mobiele oplossing waarbij de locatie ondergeschikt is geworden.
Dit betekent een nieuwe manier van opladen welke duurzaam, schoon, stil en mobiel is.
De eerste mobiele unit heeft proof of concept opgeleverd gedurende de eerste 3 jaar en een bescheiden omzet van ca 120.000. Aan kosten is in deze aanvangsperiode ca 150.000 gespendeerd.
Er is nauwelijks aan acquisitie gedaan. Potentiële klanten zijn de organisatoren van beurzen en events, de automotive en de sportorganisators.
Deze techniek en het concept geven een unieke mogelijkheid tot het doorbouwen naar een organisatie die een groene oplossing biedt om op elke gewenste locatie voertuigen te kunnen voorzien van stroom.
De vraagprijs voor de aandelen inclusief de eerste mobiele unit (kostprijs ca 100.000) bedraagt 105.000.