Het bedrijf neemt de regie van het managen van het behalen van de brandstofreductie van haar klanten over. Het bedrijf biedt o.a. een rijstijlcompetitie aan waarmee organisaties hun wagenpark verduurzamen en tegelijkertijd een aantrekkelijke brandstofbesparing kunnen realiseren.
Deelnemers worden uitgedaagd om slimmer te rijden waardoor besparingen van tot wel 10% zijn te behalen. Sinds 2010 richt het bedrijf zich op het in de markt zetten van rijstijlcompetities en zijn er sindsdien 9 competities georganiseerd waar meer dan 5000 autos aan hebben meegedaan.
Een speciaal ontwikkelde applicatie berekent van iedere deelnemer de relatieve brandstofbesparing en CO2-reductie. Hiermee wordt het effect van rijstijlverbetering voor alle deelnemers direct zichtbaar. Deelnemers worden regelmatig geïnformeerd en krijgen tips om de rijstijl verder te verbeteren via de nieuwsbrief per mail en via SMS-alerts. Een belangrijk element van de rijstijlcompetitie is berijders laten zien hoe ze presteren ten opzichte van anderen.
Naast de applicatie kan gedurende een rijstijlcompetitie ook gebruik gemaakt worden van reeds bestaande en door de deelnemers in gebruik zijnde systemen, zoals boordcomputers en dashboard gegevens van de leasemaatschappijen.
Voor de groei van het bedrijf is er een actieve overnamekanididaat of (financïele) partner nodig. Het bedrijf laat namelijk een gezonde financiële situatie zien, er is echter behoefte aan een ondernemende partner die bijstaat in de strategie bepaling en groei.