Winkel keten met 9 eigen winkels. Die alleen eigen labels verkopen door eigen design en productie. Een nichemarkt opererende Nederlandse firma met veel groeimogelijkheden. Dit netwerk kan enorm uitgebreid worden, 'witte vlekken plan' voor de volgende 20 locaties.
Dit bedrijf bestaat al langer dan 10 jaar (2001) en heeft een heel specifiek en tijdloos design.
2 kinderkledingmerken, tienermerk en een dameslijn die tot de vollere vrouw gaat. Een mooi uitgebreid pakket dat nog veel verder uitgebreid kan worden.
Internationaal is dit bedrijf ook groot geweest, er werd gewerkt met distributeurs in vele landen. Ook dit netwerk kan weer opgepakt worden. Daarnaast is de onderneming door grote internationale ketens gevraagd white labels te leveren. Dit wordt altijd afgehouden omdat de ondernemer deze groei niet aan kan.
Er zit dus veel potentie in dit bedrijf meer dan er uitgehaald wordt op dit moment wegens tijdgebrek.
Het huidige personeel is een hecht team wat eventueel mee over kan worden genomen. Het ziekteverzuim is extreem laag.
Er wordt een overname kandidaat gezocht die de groei kan managen. De ondernemer wil nog zon 2 jaar (of langer) aanblijven als hoofd van het design team. De ondernemer is gewend ver vooruit te werken i.v.m met alle buitenlandse mode beurzen.
Het design is niet alleen creatief slim, ook qua marge, productiekosten, combineren in seizoenen etc. Dit kan allemaal worden overgedragen.
Het bedrijf levert ook nog als groothandel aan derden.
Naast de winkels is er een goedbezochte webshop aanwezig waar tevens veel potentie in zit. Hieraan hangt een op maat gemaakt bestel systeem voor de retail. Via de website kunnen inkopers een code aanvragen en zo komen ze op die speciale webshop site waar ze alles kunnen bestellen en alle foto's kunnen bekijken.