Opstartende verkooporganisatie multi-channel marketing tools zoekt compagnon.
Op dit moment begeven vele branches zich in een situatie waarin ze de doelgroep willen vergroten en deze effectiever en efficiënter moeten benaderen om kosten te beperken en winst te maximaliseren. In marketingtermen wordt er dan gesproken over de transitie van single-channel naar multi-of omni-channel marketing. Naast dat deze verandering uiterst interessant is, is er ook daadwerkelijk veel werk in te verrichten.
Met een (bewust-) beperkt pakket aan volledig complementaire prachtige "marketingtools" ben ik een adviserend handelshuis in deze materie begonnen. De focus ligt op de grotere organisaties, zowel profit als non-profit. Momenteel voert retail de boventoon.
Om het opstartende bedrijf kracht bij te zetten heb ik de wens om dit samen te doen met een gedreven compagnon, die het volledige geloof in de ommezwaai naar multi-channel heeft. Het is haast een vanzelfsprekendheid dat deze persoon reeds weet waar hij het over heeft en beschikt over een eigen netwerk. De compagnon is vlot, analytisch, ondernemend en vindt samen met mij een modus om langdurig vruchtbaar samen te werken. Een hoge financiële inleg is niet nodig; meedelen in de kosten om het bedrijf handen en voeten te geven wel. Het kantoor is reeds gevestigd in de omgeving van Amsterdam (Naarden).
Interessante kandidaten leer ik in eerste instantie graag kennen d.m.v. een uitgebreide reactie op dit profiel, waarin voorgaande werkzaamheden genoemd worden.