Aangeboden wordt de klantenportefeulle bestaande uit 30 opdrachtgevers. Dit kantoor operereert zo al reeds 12 jaar met veel succes.
De activiteiten bestaan uit een administratief gedeelte wat voor rekening komt van de parttimer. De ondernemer zelf begeleid MKB bedrijven. De overige taken bestaan uit het opmaken jaarrekeningen, belastingaangifte en zakelijke begeleiding / advisering en het schrijven van ondernemersplannen.
De activiteiten zijn erorm divers waardoor het een dynamisch bedrijf is.
De activiteiten kunnen op een andere locatie worden voortgezet echter is de mogelijkheid aanwezig om ruimte te huren, dit betreft een ruimte van 70 M2. Naar deze mogelijkheid kan in overleg worden gekeken.
Heden bedraagt de omzet ca. 120.000 euro op jaarbasis en er is 1 personeelslid in vaste dienst voor 20 uur per week. De voorkeur gaat sterk uit naar het mee overnemen van dit personeelslid indien mogelijk.
Wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd bied de huidige ondernemer de overname van het gehele klantenbestand aan. Het bedrijf is gevestigd in de omgeving van Breda. Er zijn volop groei mogelijkheden.
Huidige eigenaar is genegen nog een tijdje de overname begeleiding op zich te nemen.