De onderneming biedt licentie-gebaseerde softwareoplossingen aan bedrijven, inclusief implementatie en onderhoud. Het bedrijf levert twee hoofdproducten en aanvullende oplossingen, waarbij de implementatie wordt verzorgd door een team van consultants. Deze producten/oplossingen worden verkocht aan de eindklanten. Het bedrijf heeft zijn oorsprong in softwaredistributie, maar richt zich nu volledig op licentieverkopen en bijbehorende dienstverlening.
Het bedrijf is een ICT detacheerder op nationaal niveau en levert gekwalificeerde specialisten op diverse ICT-vakgebieden, zoals Software Development, Business Intelligence (BI) en Dadabase Experts. De huidige directie heeft, bij gebrek aan opvolging, besloten om eerst de helft van de aandelen te verkopen en toe te werken naar een exit.
Het bedrijf is een toonaangevende speler in cashmanagementoplossingen met een sterke marktpositie in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Met meer dan 50.000 systemen in gebruik bij grote retailers, biedt het bedrijf innovatieve en efficiënte oplossingen die tijd besparen, kasverschillen elimineren en cashflows optimaliseren.
De organisatie is klaar voor een volgende groeifase met een solide team en een bewezen operationeel model.
Het bedrijf bedient een breed scala aan gerenommeerde klanten in verschillende sectoren, wat haar veelzijdigheid en betrouwbaarheid benadrukt.
Met deze brede klantenportefeuille in diverse sectoren positioneert het bedrijf zich als een betrouwbare partner die maatwerkoplossingen biedt voor de unieke behoeften van elke branche.
Het bedrijf is gevestigd in Zuid-Nederland en het bedrijfspand heeft een oppervlakte van 412m2. Het pand is in eigendom en kan eventueel, indien gewenst, worden overgenomen.
Specialist in call recording en transcriptie referentie: 1382 SP
Onze opdrachtgever is sinds 2015 bezig met het opnemen van telefoongesprekken voor verificatie van afspraken of bijv. bij service en onderhoud. Naar aanleiding van de vraag uit de markt of deze gesprekken ook naar tekst kunnen worden omgezet bleek dat er slechts één Amerikaans bedrijf was, dat alleen Engels gesproken telefoonberichten in de Engelse taal omzet. De techniek van transcriptie is niet nieuw, in USA al ruim 20 jaar toegepast.
Cliënt realiseerde een Nederlandse versie met nog meer functionaliteiten. Deze software heeft alle opties in één pakket zodat alles uit één omgeving gemonitord en geanalyseerd kan worden waardoor het systeem direct een duidelijke voorsprong heeft in Nederland om de gewenste doelen te halen. Conversie naar andere landen/talen is mogelijk.