De betreffende administratieportefeuille bestaat uit ongeveer 45 zzp’er administraties welke resulteert in een jaaromzet van circa € 50.000. De cliënten zijn voornamelijk actief in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland en Flevoland. Een kleiner deel bevindt zich in de provincie Utrecht.
De klanten zijn werkzaam in uiteenlopende sectoren, waaronder fysiotherapie, zorg, onderwijs, journalistiek, website-exploitatie, groothandel in vitamines en consultancy.
Het is de bedoeling om deze portefeuille per 1 januari 2026 over te dragen. Het fiscale jaar 2025 wordt nog volledig door mij afgehandeld.
Cliënten zijn gewend om hun administratie digitaal aan te leveren – er zijn dus geen 'schoenendooscliënten'. Op dit moment zijn er geen lopende discussies of openstaande zaken met de Belastingdienst. Van de portefeuille zijn vijf cliënten niet btw-plichtig.
We werken met de beste software en bieden waarborging voor de continuïteit van uw dienstverlening. Op basis van onze jarenlange ervaring kunnen wij u begeleiden in het verkrijgen van het door u gewenste klantenbestand. De leiding van bij ons aangesloten kantoren is in handen van zelfstandig ondernemers. De centrale organisatie ondersteunt de lokale kantoren met innovatie en vernieuwing, kwaliteitsbevordering en bewaking, faciliteiten gericht op continuïteit en bereikbaarheid, faciliteiten op het gebied van marketing en reclame en leadgeneratie en tenslotte enorme inkoopvoordelen.
De onderneming richt zich op het detacheren van zorgpersoneel en het geven van relevante trainingen en cursussen in het zorgdomein.
Vanuit een centrale ligging in Nederland worden aan diverse gerenommeerde zorginstellingen (op basis van meerderjarige contracten) personeel gedetacheerd. Op basis van een uitstekend trackrecord en een proactieve samenwerking met opdrachtgevers zijn, op doorverwijzing van bestaande opdrachtgevers, reeds diverse nieuwe zorginstellingen ook tot de opdrachtgevers gaan behoren.
Dit bedrijf is gespecialiseerd in het aanbieden van geïntegreerde meubelconcepten voor de vastgoedsector, met een unieke combinatie van verhuur-, verkoop- en terugkoopmogelijkheden. Als betrouwbare partner voor woningcorporaties, aanbieders van studentenhuisvesting, gemeenten en andere publieke en private partijen, biedt de onderneming maatwerkoplossingen voor de inrichting van woonruimtes, opvanglocaties en tijdelijke huisvesting.
De organisatie onderscheidt zich door schaalbare operaties en een circulair productplatform, waarbij modulair meubilair wordt hergebruikt en geoptimaliseerd voor inzet op meerdere locaties. Dankzij een geautomatiseerde webshop en sterke online vindbaarheid speelt het bedrijf snel in op klantbehoeften, met korte levertijden en hoge operationele efficiëntie. De combinatie van duurzame processen, terugkerende omzetstromen en strategische groeikansen maakt de onderneming aantrekkelijk voor investeerders en overnamepartijen met een focus op vastgoedgerelateerde dienstverlening.
De aandeelhouders zijn voornemens om 100% van de aandelen over te dragen aan een geschikte koper.