Dienstverlening
Uitgangspunt voor de dienstverlening is het aanbieden van Interim en projectmanagement, waarbij de vraag vanuit de klant centraal staat.
De flexibele medewerker
Voor de invulling van de opdrachten wordt gebruik gemaakt van een netwerk van zelfstandigen. Hierbij geldt dat maximale flexibiliteit in eigen organisatie wordt gecreëerd door geen vaste medewerkers te hebben en een totale focus op de klant kan plaatsvinden.
De onafhankelijkheid van de medewerkers garandeert een maximale focus op klant belang en resultaat.
Om de onderlinge band tussen de medewerkers te verstevigen worden maandelijks bijeenkomsten georganiseerd en twee maal per jaar worden er activiteiten georganiseerd voor de ingezette medewerkers met partner.
Opdrachten worden uitsluitend bij eigen klanten uitgevoerd.
Wij kennen alle medewerkers persoonlijk, door ze te spreken en te screenen. Het netwerk breidt zich in snel tempo uit door mond op mond reclameKlantbenadering
Klanten zijn de basis van ons bestaan en willen snel, goed en deskundig ondersteund worden. Wij zijn iedere dag in gesprek met opdrachtgevers en medewerkers om de lopende opdrachten te begeleiden en nieuwe opdrachten te verwerven. Wij geloven in een persoonlijke benadering en vinden dat het matchen van de cultuur van de klant en de medewerker de belangrijkste voorwaarde om een opdracht succesvol uit te voeren. Klanten krijgen op een aanvraag ook altijd 1 kandidaat aangeboden, degene die wij het meest geschikt achten voor de opdracht. Motto ?ken uw klant?.
De mensen
De oprichter en directeur heeft na een start in de ICT bij Siemens en Philips, gekozen voor Ordina. Twintig jaar heeft hij meegebouwd aan een zeer succesvolle onderneming, waarvan 10 jaar als lid van het directieteam.
Kennis van ICT, financiën en commercie, aangevuld met enthousiasme en doorzettingsvermogen zijn de drivers voor het starten van een eigen onderneming geweest.
Sinds de start in 2002 heeft hij met deze formule een zeer succesvolle onderneming weten te creëren.
Zijn partner heeft na zijn studie Communicatie diverse Sales en Management functies bij Océ en een aantal Amerikaanse multinationals vervuld. Vanaf 1998 tot en met 2005 was hij als Business Manager bij FileNet verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de overheidsmarkt in de Benelux.
Geïnspireerd door dit succes heeft Toine gekozen voor het zelfstandig ondernemerschap en heeft vervolgens aansluiting gezocht en gevonden. Met volledige adoptie van de bedrijfsfilosofie wordt hard gewerkt aan een verdere uitbouw met ECM/BPM als verticale specialisatie.
Mede directeur heeft na haar succesvolle carriere als directiesecretaresse, directeur van een congrescentrum en opleiding tot makelaar besloten om vanaf 2006 de gehele backoffice te organiseren en te beheren.
Toekomstontwikkeling
Deze organisatievorm heeft zich in de afgelopen 4 jaar bewezen en wij zijn er van overtuigd dat steeds meer IT-ers de weg naar het vrije ondernemersschap zullen vinden. Om dit verder uit te bouwen zullen we een nieuwe weg in moeten slaan, omdat er een fysieke beperking ligt in deze persoonlijke aanpak.
Wij zoeken daarom een partner die bereid is om deze aanpak te verveelvoudigen, waarbij wij graag bereid zijn om dit nog enkele jaren te trekken.
Waarom zou er interesse zijn:?
Klanten zijn zeer aantrekkelijk.
Omzet en winstbijdrage goed
Netwerk van zelfstandigen
Nieuwe manier van werken met bewezen resultaat
Overzichtelijk bedrijf dat gemakkelijk integreerbaar is
Wie kunnen interesse hebben ?
Informal investeerders (Aantrekkelijk rendement)
Beursgenoteerde IT bedrijven (Uitbreiding dienstverlening)
Uitzendorganisaties (Hoge marge business)
IT-bedrijven (Uitbreiding portefolio)
Reden voor participatie, overname, fusie
Mogelijkheid om de huidige waarde van het bedrijf te verzilveren in de wetenschap dat ik nu de energie heb om het nog veel verder uit te bouwen, maar over vijf jaar wellicht een andere kijk op de zaak zal hebben. Daarnaast is een fusie bespreekbaar.