Bedrijf houdt zicht bezig met het verzorgen van teambuilding / bedrijfsuitjes met als centrale peiler de FILM camera. Meestal is dat een dagje televisie maken. Deelnemers mogen zelf filmen, regisseren en acteren. Bedrijven krijgen een leuke DVD met daarop het gemaakte materiaal. Vaak als aftrap van een nieuwe periode, een fusie, een nieuw marketingplan, etc..
Alle aanvragen komen via de websites van deze firma. Klantaanvragen en antwoorden is volledig ge-automatiseerd. Gestructureerd online marketing profiel. Gemiddeld 75 aanvragen per maand. Dit heeft geresulteerd in goede google rankings op belangrijke trefwoorden. Opdrachtgevers in het topsegment.
Zeer interessant voor complementaire dienstverleners als ingang. KLanten als NIKE, UMBRO, RABOBANK, ABN, POLITIE, etc etc.. Altijd contact met het topkader binnen deze bedrijven. Dus voor communicatie-reclamebureaus een zeer interessante ingang. Maar ook voor trainingbureaus en andere soorten dienstverleners die in moeilijke cold acquisitie zitten.
Eigen studiolocatie en een kantoorlocatie( eventueel ook over te nemen). De dienstverlening heeft zich tevens uitgebreid naar vrijgezellenfeestjes.
60% brutomarge op alle opdrachten. Geen vast personeel. Pool van 14 freelancers voor de uitvoering van de opdrachten. Gedeeltelijk eigen apparatuur. Voor de inhuur zeer gusntige tarieven bedongen met externe leverancier.
Inwerkperiode geen probleem.