Bedrijfshistorie / achtergrond
Dit creatieve en internationaal georiënteerde modebedrijf voert twee eigen merken. Het eerste merk is kleurrijk, onderscheidend en actief in meer dan 20 landen. Het tweede merk richt zich op de trouw- en zakelijke markt en biedt groeipotentie binnen een niche segment.
Activiteiten van het bedrijf
De onderneming combineert groothandel, eigen winkels en online verkoop en beschikt over een loyale klantenbasis in zowel B2B (>75%) als B2C .
Onderscheidend vermogen
Het bedrijf heeft een sterk merk, duurzame productie, een modern ERP-systeem en een zelfstandig opererend team. Het bedrijf is goed gepositioneerd voor verdere groei, zowel online als internationaal.
Overig
De aandeelhouders zijn voornemens 100% van de aandelen over te dragen. Eén van de oprichters wil zich samen met zijn zoon blijven inzetten binnen de onderneming als minderheidsaandeelhouder, terwijl de andere aandeelhouder zijn focus wil verleggen naar andere activiteiten.
Algemene informatie
- Strategische overname
- Investeerder