Bedrijfshistorie / achtergrond
Onderzoek en ontwikkeling van natuurlijke producten is reeds voltooid, unieke bedrijfsstrategie is al geïmplementeerd. Direct-naar-consument (D2C) businessmodel Eigen merken: natuurlijke producten met grote vraag. Sterke groei verwacht in de komende jaren. Lage kostenstructuur.
Activiteiten van het bedrijf
E-commerce D2C met sterke consumentverbinding. Natuurlijke alternatieven voor massaal vermarkte producten in diverse gewilde productcategorieën. Eigen merken zorgen voor sterke klantbinding. Exclusieve overeenkomsten met productiepartners. Meer informatie wordt graag verstrekt na ondertekening van een geheimhoudingsverklaring (NDA)
Unique selling points
Uniek ontwikkelde producten onder eigen merken tegen de laagste prijzen. Een deel van de omzet gaat naar goede doelen. Hoge consumentenvraag.
Overig
Verwachte omzet van meer dan €25.000.000 in 2030. Verwachte EBITDA: meer dan 10% van de omzet. Totale financieringsronde: 20% aandelenbelang in deze veelbelovende zakelijke kans voor €500.000.
De juiste investeerder ontvangt levenslang 1% van de jaarlijkse IBM omzet.