Bedrijfshistorie / achtergrond
Het bedrijf en de applicatie zijn ontstaan vanuit vele jaren ervaring ondernemen in de ICT, communicatie, retail, educatie en commercie. Omdat er geen complete SaaS-tool op de markt was voor management en personeel die voorziet in alle behoeften met betrekking tot plannen, administreren, communicatie, educatie, efficientie en meer hebben de founders deze unieke tool ontwikkeld.
Activiteiten van het bedrijf
De Workforce Management App creëert in een handomdraai een duidelijk overzicht voor managers en werknemers. Roosters, declaraties en verlofdagen kunnen real-time worden ingezien. Daarnaast stimuleert de App persoonlijke ontwikkeling middels e-learning features. Het managementsysteem en de App beschikken over tal van features zoals:
- Roosteren, plannen
- Verlof, ziekte, meer- minderuren
- Learning module
- Zakelijke chatomgeving
- (bedrijfs-) informatiemodule, protocollen
- Nieuwsmodule
- Projectomgeving (compleet met administratie- en facturatiemodules),
- Agendatool
- Personeelsplatform en meer.....
Kortom, deze applicatie is de meest complete tool in haar markt. Naast de vaste licentievergoedingen levert het bedrijf additioneel development diensten voor custom opdrachten. Grijp deze kans om deze groeibriljant vanuit scale-up fase naar het volgende omzetniveau te brengen.
Onderscheidend vermogen
- Meest complete applicatie in haar soort
- Recurring revenue (MRR)
- Veel (langlopende) Licentieovereenkomsten met klanten
- +100 betalende klanten
- +10.000 gebruikers
- Gigantische groeimarkt
Algemene informatie
- Aandelentransactie
- Activa / passiva transactie
- MBI kandidaat
- Strategische overname
- Investeerder