Bedrijfshistorie / achtergrond
De onderneming verkoopt verschillende soorten testen: denk hierbij aan ovulatie- en zwangerschapstesten. Op de website kunnen de klanten op een discrete, veilige en betrouwbare manier de producten van de onderneming bestellen. Daarnaast verkoopt de onderneming ook haar producten via derden. De onderneming is dynamisch in zowel locatie als assortiment.
De website van de onderneming ontvangt maandelijks meer dan 100.000 bezoekers, voornamelijk uit Nederland maar ook uit andere landen.
Unique selling points
USPs
- Gecertificeerde Productkwaliteit: Producten zijn gecertificeerd om kwaliteit en betrouwbaarheid te garanderen. Maximale privacy en veiligheid voor klanten die discretie wensen. Het bedrijf zet klantvertrouwelijkheid altijd op de eerste plaats.
- Consistente Hoge Marges: Hoge marges al jarenlang succesvol gehandhaafd. Een teken van financiële gezondheid en efficiëntie.
- Dynamisch Bedrijfsmodel: Snel aanpassen aan marktveranderingen door een flexibel bedrijfsmodel.
Overig
De huidige eigenaar is voornemens de onderneming te verkopen om zich te kunnen focussen op andere (zakelijke) activiteiten.
Algemene informatie
- MBI kandidaat
- Strategische overname
- Investeerder