Activiteiten van het bedrijf
Brengt een sieradenlijn op de markt onder eigen merknaam. Levert haar sieraden aan +/- 450 verkooppunten in Nederland. Dit zijn winkels met een hoog bezoekersquotum, standalone of shop-in-shop in warenhuizen, vakantieparken, ziekenhuizen, treinstations, bootferry’s, al of niet in een keten, zoals drogisterijen, parfumerieën, bruidsmodezaken, bijou speciaalzaken.
Unique selling points
Ontwerpt nagenoeg haar gehele collectie in-house, slechts een klein deel van haar collectie wordt direct bij leveranciers in Azië en Europa ingekocht.
Overig
De huidige eigenaar heeft fors geïnvesteerd in professionalisering van het bedrijf. Het is helemaal klaar voor een volgens (groei)fase. Het bedrijf is heel geschikt voor een andere groothandel in sierraden die het assortiment of het marktsegment wil uitbreiden. Verder ook een mooie start voor een MBI kandidaat.
Algemene informatie
- MBI kandidaat
- Strategische overname