Bedrijfshistorie / achtergrond
Onderzoek heeft uitgewezen dat als een consument voor een schap staat met vergelijkbare producten dan neemt de consument gemiddeld binnen 6 seconden een beslissing op basis van de verpakking; ziet de verpakking er goed uit dan zal het product ook wel goed zijn.
De huidige verpakkingsindustrie werkt overwegend nog sterk productie georiënteerd; men probeert te verkopen wat men kan produceren.
Activiteiten van het bedrijf
Zo niet deze onderneming. Zij ontwikkelen, ontwerpen en definiëren eerst het beste concept voor de consument om het vervolgens daar te laten produceren waar het, het beste past in de productie.
Dit winning concept zorgt ervoor dat het bedrijf voor grote mooie brands werkt die actief zijn in de fashion, sport, cosmetica, retail, food en non-food branche.
Unique selling points
Creativiteit, materiaalkennis en techniek gaan hierbij hand in hand. In het verleden heeft zij al meerdere innovatieve en award’s hiervoor gewonnen.
De onderneming heeft samenwerkingsverbanden met meerdere productie faciliteiten in binnen- en buitenland, zodat de beste prijs- en kwaliteit verhouding gerealiseerd kan worden.
Algemene informatie
- MBI kandidaat
- Strategische overname