Bedrijfshistorie / achtergrond
Een goedlopend callcenter-in-the-cloud ter overname aangeboden. De onderneming is gespecialiseerd in outbound telefonische werving en behoud consumentenmarkt voor onder andere goede doelen, ledenorganisaties en bedrijven.
Activiteiten van het bedrijf
Naast de hoofdactiviteit werving is het callcenter al meer dan 30 jaar expert op het gebied van winback, reactivering oud-cliënten, conversie van giftgevers naar structurele donateurs, upgrade donatiebedragen, opschonen databestanden en marktonderzoek.
Het callcenter genereert een omzet van ca. 325.000 per jaar.
Onderscheidend vermogen
Het bedrijf onderscheidt zich door het ontwikkelen van nieuwe wervingsconcepten, advies en ondersteuning databasemanagement, trouwe klanten en personeel.
De harde personeelskern bestaat uit thuiswerkende ras-telemarketeers die structureel inzetbaar zijn op goede doelenprojecten: werving, winback, upgrade, reactivering, conversie, storno, enquêtes.
Voor commerciële bedrijven die door wegvallende opdrachten c.q. uitbreiding behoefte hebben aan nieuwe opdrachten is de klanten- en personeelsbestand ook uitermate interessant om directe synergievoordelen te behalen.
Overig
De ondernemer wenst om persoonlijke reden de onderneming over te dragen. Zij is bereid, in overleg met de koper, de overdracht flexibel te begeleiden.
Deze onderneming is interessant voor strategische kopers/ investeerders. Het bedrijf is tevens interessant voor MBI kandidaten met kennis van deze sector.
Algemene informatie
- MBI kandidaat
- Strategische overname
- Investeerder