Profiel nr. 104125
18/01/2022 Geplaatst
Gevestigd in
Nederland
Branche
Detailhandel Non-Food
Soort bedrijf
Dames- en herenmode
Rechtsvorm
BV
Transactievorm
Aandelentransactie
Levensfase onderneming
Groeiend
Aantal medewerkers (in FTE)
< 5
Type koper
Omzet indicatie
€ 0 - € 100.000
Indicatie overnamebedrag
€ 100.000 - € 250.000
Resultaat voor belasting
€ 0 - € 100.000
Het betreft een designer kinderkleding en -accessoires online winkel met oog op duurzaamheid die met behulp van technologie de onlineverkoopervaring van de klant wil verbreden.
In 2021 is de onderneming begonnen met het verkopen van geselecteerde designer merken voor kinderen. Door de toenemende vraag van de consument, is het bedrijf elk seizoen haar assortiment gaan uitbreiden met bekende merken.
De producten worden verkocht door middel van een traditioneel retail systeem met een markup van rond de 3. De klant kan door middel van creditcard en PayPal betalen, hier worden Klarna en iDeal nog aan toegevoegd. De koerier is DHL (snel en veilig). Klanten kunnen via WhatsApp communiceren met de onderneming, zij kunnen hier niet alleen terecht voor algemene vragen, maar voor o.a. stylingadvies. Hierdoor (in combinatie met meer voorraden en een groter assortiment) zal de conversie exponentieel groeien. Om dit voor elkaar te krijgen is het belangrijk om experts in dienst te nemen. Het doel van het bedrijf is om 30-40% van de wereldwijde consument voor zich te winnen, die door de pandemie online is gaan winkelen. Dit zal behaald worden door dezelfde ervaring te kunnen bieden als in een fysieke winkel.
Wat maakt hen anders? In tegenstelling tot traditionele e-commerce websites en apps die statische producten in categorieën opsommen die consumenten kunnen bekijken en kopen, gaat dit bedrijf een stap verder en toont producten en inhoud op een sociale manier, waardoor gepersonaliseerde aanpak mogelijk is. Dit zal mogelijk worden doormiddel van software/tech app die gekoppeld is aan de website waar klanten online/live producten kunnen kopen met behulp van onze sales advisors. Dit zal zorgen voor klant engagement waardoor traffic van de e-commerce exponentieel gaat groeien. Daarbij willen ze ook 3D fashion toevoegen. Ze willen klanten een op maat gemaakte, gepersonaliseerde winkelervaring bieden, maar op een nieuw en innovatief digitaal platform dat zal helpen om met kop en schouders boven de concurrentie uit te steken.
Ze zullen altijd verbonden zijn - wat de klant ook wil, waar ze ook zijn, ze zullen het opsporen en naar hen verzenden. Deze onderneming zal de enige zijn die deze service kan aanbieden in haar markt.
De typische klant van het bedrijf is: