Profiel nr. 103884

Wervingsbureau voor goede doelen (fieldmarketing)

24/11/2021 Geplaatst

Gevestigd in

West-Nederland

Algemene informatie

Branche

Dienstverlening

Soort bedrijf

Reclamebureau, communicatiebureau

Rechtsvorm

BV

Transactievorm

Nader te bepalen

Levensfase onderneming

Groeiend

Aantal medewerkers (in FTE)

5 - 10

Type koper

  • Strategische overname
  • Investeerder


Financiële informatie

Omzet indicatie

€ 500.000 - € 1.000.000

Indicatie overnamebedrag

N.o.t.k.

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Bedrijfshistorie / achtergrond

De onderneming houdt zich al ruim 5 jaar bezig met zogenaamde "direct dialogue" fondsenwerving. Dit betekent dat zij (bestaande) donateurs van haar klanten (goede doelen) huis aan huis benaderen om leden te werven (fieldmarketing).


Activiteiten van het bedrijf

Fondsenwervers c.q. relatiebeheerders gaan met behulp van eigen ontwikkelde software donateurs langs.  Middels de eigen database en database van klanten kan men snel en efficient adressen bezoeken die tot een hoog rendement leiden. Dit is zogenaamde koude werving maar wel een datagedreven manier zodat de opdrachtgevers donateurs kunnen werven en behouden.  Men biedt diensten aan op het gebied van doord2door, enquetes, campagnes, donor upgrades etc. In totaal werken er 6,5 FTE bij het bedrijf en maakt men gebruik van een groep vaste 'fondsenwervers'.  De omzet bedraagt circa € 1.000.000 op jaarbasis.    


Onderscheidend vermogen
  • Eigen ontwikkelde software die online werkt
  • Geheel volgens AVG c.q. data privacy
  • Uitgebreide gebruikers functionaliteiten

Overig
  • Ideaal voor eeen strategische partij als toevoeging aan de huidige activiteiten c.q. als add-on in een buy and build strategie.

Wervingsbureau voor goede doelen (fieldmarketing)
Regio
West-Nederland
Branche
Dienstverlening
Type
Te koop aangeboden
Omzet
500.000 - 1.000.000
Overname
N.o.t.k.