Bedrijfshistorie / achtergrond
Ontworpen in Nederland, gefabriceerd in China. Alle huidige producten worden wereldwijd verkocht, conform Europese, Noord-Amerikaanse, Koreaanse en Japanse regelgeving en veiligheidsvoorschriften.
Activiteiten van het bedrijf
Naast haar huidige collectie wil de onderneming in 2019 een tweeal nieuwe lampen introduceren, waaronder een lamp gebaseerd op een karakter met een "70-year anniversary lamp”.
Unique selling points
Er is sprake van een toenemende vraag onder online en offline retailers. De gelicenseerde karakters zijn wereldwijd bekend, stralen hoge kwaliteit uit en lenen zich daarom bij uitstek voor online en offline retail.
Het business model vraagt in eerste instantie een relatief hoge investering bij de start van een nieuw model of product, maar genereert direct een grote vraag bij lancering in de internationale markt.
Overig
De huidige aandeelhouders zoeken een co-investeerder, nadat ze zelf al substantieel geinvesteerd hebben in de lancering en eerste groei. Men nodigt een co-investeerder uit om te participeren met 200K Euro.