Menu

Profiel nr. 64234

MBI kandidaat voor detacheringsdiensten

02/05/2017 Geplaatst

Gevestigd in

Zuid-Holland

Algemene informatie

Branche

Dienstverlening

Soort bedrijf

Uitzenden, detacheren

Rechtsvorm

BV

Transactievorm

Activa / passiva transactie

Levensfase onderneming

Volwassen

Aantal medewerkers (in FTE)

5 - 10

Type koper

  • MBI kandidaat
  • Strategische overname


Financiƫle informatie

Omzet indicatie

500.000 - 1.000.000

Indicatie overnamebedrag

100.000 - 250.000

Resultaat voor belasting

Vertrouwelijk


Bedrijfshistorie / achtergrond

Detacheringsbureau met focus op de gemeentelijke markt zoekt MBI kandidaat met een commerciële uitzend- en detacheringsachtergrond.

Het bedrijf bestaat ruim 5 jaar en heeft de laatste jaren een aantal vaste klanten opgebouwd waar de medewerkers veelal voor langere periode werkzaam zijn. Naast medewerkers in dienst is er ook een aantal zzp-ers die via het bureau bij klanten werkzaam zijn. De inhuur op de huidige gemeentelijke markt laat een duidelijke groei zien en de vraag naar tijdelijk personeel neemt nog steeds toe. Dit biedt veel kansen voor uitbreiding.

Momenteel bestaat het bedrijf uit één aandeelhouder, die geleidelijk wil terugtreden en zich wil focussen op andere activiteiten. Het bureau staat aan de vooravond van een volgende groeifase en wenst dit in goede banen te leiden. Het bureau is niet locatie gebonden, beschikt over een gestroomlijnde backoffice en is volledig stand alone / financieel onafhankelijk.


Overig

Gezochte kandidaat

Om de volgende groeistap mogelijk te maken wordt gezocht naar een MBI kandidaat met een bewezen commerciële trackrecord in de uitzend/detacheringsbranche. Het is een ideale mogelijkheid voor iemand die zijn of haar eigen detacheringsbureau wil beginnen en die een vliegende start wil maken. Moet beschikken over financiële middelen.

Locatie

Zuid-West Nederland.

Geboden

Mogelijkheid om tegen gunstige condities mede aandeelhouder te worden. Binnen afzienbare termijn is verdere groei in aandeelhouderschap aan de orde.