Profile number 105196
06/09/2022 Date added
Located in
The Netherlands
Sector
IT service
Type of company
Website
Legal entity
Private limited company
Type of transaction
To be determined
Life phase enterprise
Starting
Employees in FTE
< 5
Type of buyer
Investor
Turnover last financial year
€ 0 - € 100.000
Asking price
€ 100.000 - € 250.000
Earnings before taxes
Confidential
Met deze datingapp gaat deze startup dé autoriteit worden binnen de datingwereld. Deze inclusieve datingapp is voor de serieuze single, maar zonder op dé spanning en fun van ‘het daten’ in te leveren!
Dating is net als fastfood: best lekker, snel beschikbaar, maar weinig voedingswaarde. De missie van deze startup is om de dating-scene te onthaasten en singles te verbinden op de inhoud. No more fast food dating!
Dit is een inclusieve dating app met:
Samen met de app-ontwikkelaar heeft deze startup de MVP, alle app-pagina’s en de look and feel bepaald in de design sprint. Via de sociale mediakanalen en website van deze startup melden geïnteresseerde users zich aan, dit zodat de database met potentiële gebruikers groeit.
Het plan
Ze lanceren in 3 rondes. Het is een bewuste keuze om binnen een centraal gebied de markt te veroveren, ervaring op te doen en natuurlijk goede matches te kunnen maken op lokaal niveau.
Het team heeft de volgende ervaringen:
Drie sterke persoonlijkheden met eenieder een eigen field of expertise. Zo is de ene founder jarenlang matchmaker én salesmanager geweest bij Nederlands grootste persoonlijke dating agency en is nu ruim 13 jaar commercieel manager van een aantal uitzendbureaus waar matchen dagelijkse kost is, maar focus op commerciële doelen behalen eveneens.
De 2de founder was werkzaam in de recruitment waar zij ook de juiste verbinding moest maken én heeft zij ruime ervaring in eventplanning wat ingezet gaat worden in de marketingstrategie richting pers én het bouwen van een offline community en is de 3de founder dé marketingspecialist die zorgt dat zij vasthouden aan hun missie. Daarnaast de juiste uitstraling en tone of voice hebben én behouden. En verder goed de focus houden op “wie is onze klant” en hoe gaan we die bereiken.
Het team heeft zelf tot heden 12K geïnvesteerd in de design sprint, logo, brand-boek en opzetten van BV-structuur.
Benodigd kapitaal:
Investeringsbehoefte: