Bij dit community sporttech platform is een ambitieus initiatief opgericht met als doel de gehele padel community te verbinden. Hun missie is om één gebruiksvriendelijke ervaring/platform te bieden voor het kunnen organiseren en boeken van alle padelbanen overal ter wereldwijd, met een startpunt in Nederland.
De onderneming is onlangs live gegaan. Voor 2025 wordt een beperkte omzet verwacht van +/- EUR 17.000. Voor 2026 wordt een groei verwacht naar een omzet van +/- EUR 550.000.
Sinds de lancering van de app is er een indrukwekkende groei gezien, met inmiddels +/- 3.500 downloads. Deze groei verloopt steeds meer organisch, wat de populariteit en de waarde van het platform onderstreept.
Afgelopen jaar is het ook erkend als een van de top 10 wereldwijde startups in de padelsector, wat de toewijding en innovatiekracht in deze snelgroeiende sport benadrukt.
Wij bieden een uitstekende kans voor ondernemers die niet alleen willen toevoegen maar exponentieel willen groeien. Ons doel? Vermenigvuldigen in plaats van optellen. Als dit aanspreekt, zijn wij op zoek naar jou.
Wat zoeken we in jou?
- Sterke inzet van expertise en ervaring
- Proactieve houding
- Bereidheid tot financiële participatie (aandelentransactie)
- Een heldere visie op ondernemen en groei
We richten ons in 2024 op een omzet van circa 1 miljoen euro. Ben je klaar om deze uitdaging aan te gaan met een minimale investering van 200K?
Sluit je aan bij een onderneming waar je impact direct zichtbaar zal zijn. Laten we samenwerken aan een succesvolle toekomst.
Het bedrijf waar het hier over gaat is er voor mensen, teams en bedrijven die graag stappen voorwaarts in hun werk en leven willen zetten en daar begeleiding bij zoeken.
Dit bedrijf heeft een uitgebreide webapp ontwikkeld in combinatie met een vorm van begeleiding die uitgaat van authenticiteit.
Authenticiteit staat hierbij voor originaliteit – van origine of oorspronkelijkheid – en oprecht zijn.
De app en werkwijze richt zich op het totaal.
Dit betekent dat de begeleiding zich richt op:
werk en privé
de organisatie intern
de sociaal maatschappelijke rol die medewerkers, teams en het bedrijf als geheel naar buiten toe hebben
het welzijn en de belangen van klanten, leveranciers en andere belanghebbenden in de waardeketen/het ecosysteem waar de individuele deelnemers, de verschillende teams en het bedrijf als geheel deel van uitmaken.
In het eerste jaar wordt bij 70 zakelijke deelnemers voor het implementatieprogramma in combinatie met de app het break-even punt bereikt.
Er zijn reeds enkele betalende pilotklanten aangesloten per heden. De huidige MRR bedraagt +/- EUR 5.000.
Het door onze opdrachtgever geconcipieerde - op te zetten - platform biedt antwoord op de kloof tussen mainstream media en alternatieve mediakanalen en geeft stem aan mensen die zich niet vertegenwoordigd voelen in gangbare politiek en media en zich toch willen laten horen en de visie van anderen op dit medium willen vernemen.
Het platform begeeft zich op verschillende (jonge) kanalen (o.a. Tiktok & Twitch en kanalen die nog zullen komen) en biedt een gevarieerd aanbod van hoogwaardig pluriform nieuwsaanbod tot aan entertainment ( zoals game streaming en karaoke en meer).
Het platform groeit nu al snel, wereldwijd.
Het doel is binnen 5 jaar alle alternatieve mediakanalen in Europa over te nemen. Binnen 10 jaar is het doel om wereldwijd zoveel mogelijk alternatieve mediakanalen te hebben overgenomen.
Gevraagde investering is:
2,5 tot 5 miljoen euro voor investeerders met nationale ambities
10 tot 25 miljoen euro voor investeerders met Europese ambities
50 tot 150 miljoen euro voor investeerders met wereldwijde ambities