De formule is in 2012 begonnen als het premium merk dat zich specialiseert in bubble tea. Bubble tea is het beste te omschrijven als een non-alcoholische thee cocktail. Het product bestaat uit een basis van verse thee (groene of zwarte thee) waarvan de smaak verrijkt wordt met vers fruit, fruitsiropen of -creamers. De thee kan zowel warm als koud geserveerd worden. Daarna kan het worden aangevuld met smaakvolle tapioca balletjes, waarvan de structuur nog het meest doet denken aan winegums. Door de mogelijkheid om theesmaken en verschillende soorten toppings met elkaar te mixen is er voor ieder wat wils.
Franchisenemers krijgen een interne opleiding op de volgende disciplines:
- financieel
- barista
- food
- hygiëne
- personeel
Daarnaast wordt de inkoop van deze formule voornamelijk centraal geregeld. De producten worden direct geïmporteerd vanuit Azië om de volledige controle te behouden op de kwaliteit. Vanwege de centrale inkoop en relatief kleine winkeloppervlakte zijn de marges hoog.
De franchiseformule is op zoek naar gepassioneerde ondernemers die met hen samen de missie delen om de echte smaak van thee te verspreiden!