Company history/background
In 2013 hebben we voor een klant in deze markt een website ontwikkeld en dit aangeboden met aanvullende dienten (zie activeiteiten). Nadat dit succesvol bleek kwam er interesse vanuit meerdere soortgelijke klanten in deze markt. In 2014 is daarom het label opgericht en de dienstverlening gestandaardiserd. Het model zoals het werkte bij de eerste klant werd vertaald naar een abonnementsmodel en werd uitgerold bij twee andere klanten (gemeenten) in dat jaar. Vandaag de dag bedienen we 10 gemeenten en stichtingen met het realiseren van meer omzet door (online) marketing.
Company activities
Het bedrijf helpt klanten bij het aantrekken van meer publiek door het aanbieden van online dienstverlening. Dit bestaat uit een website, nieuwsbrief, social media en (online) marketing campagnes. Op deze manier bieden we een totaalpakket waarin we de klant volledig ontzorgen op dit gebied. Doordat de klanten onderling geen concurrenten zijn is veel van het materiaal herbruikbaar. Dit heeft vele voordelen in de uitvoeren en de opschaling van het concept.
Unique selling points
De dienstverlening is specifiek gericht op een niche markt. Hierdoor kunnen we gerichte dienstverlening doen en zijn we uniek in de aanpak. Met deze aanpak kunnen we ons onderscheiden tov algemene online markting dienstverleners. Door deze specifieke niche en het feit dat we al 7 jaar bestaan hebben we veel naamsbekendheid opgebouwd.
Veel spelers in deze branch weten niet hoe ze de online activiteiten moeten aanmakken. Daarom bieden we een compleet pakket zodat alle online zaken geregeld zijn. Daarbij zijn sommige klanten al vele jaren klant wat zorgt voor een goede stabiele samenwerking.
Other
Voor dit bedrijf zijn alle zaken geregeld qua communicatie en uitvoering. Denk daarbij een website, systeen, huistijl, brochure, visitekaartjes, social accounts, telefoonnummers, domeinnamen, samenwerkingen etc. Het is dus volledig instapklaar.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor