Profile number 62164

Sieradenmerk met complete webwinkel

24/02/2016 Date added

Located in

Europe

General information

Sector

Retail non-food

Type of company

Internet services

Legal entity

Firm

Type of transaction

Shares

Life phase enterprise

Full-grown

Employees in FTE

< 5

Type of buyer

  • MBI candidate
  • Strategic acquisition


Financial information

Turnover last financial year

€ 0 - € 100.000

Asking price

€ 100.000 - € 250.000

Earnings before taxes

€ 0 - € 100.000


Other
Te koop aangeboden een sieradenmerk met zeer complete webwinkel opgericht in 2008. In een paar jaar tijd groeide dit uit tot een professionele online onderneming waar men, naast het eigen succesvolle merk, ook andere bijzondere armbanden, oorbellen, kettingen en accessoires van geselecteerde gevestigde merken en jonge ontwerpers vindt. Gezien de goede reputatie (klantwaardering 9.8), hoge bezoekersaantallen, grote groep loyale klanten, mooie conversie en de hoeveelheid volgers op social media betekent de overname van deze onderneming een vliegende start. De doelgroep is met name de vrouw: - midden/hoger opgeleid, - zelfbewust en - op zoek naar moois om te delen met haar nabije omgeving. - 20 - 55 jaar, hoger opgeleid met een bovengemiddeld inkomen - vaak in een relatie met kinderen - Netflix, TLC, Flow, Happinez en Linda Actieve klanten: 1.850 Social media, voor elk medium is de vanity url geclaimd, o.a.: Facebook: 25.000 Twitter: 2.450 Instagram: 1.750 Pinterest: 2.950 Nieuwsbrief inschrijvingen: 5.700 (groeiend) Het merk: - het logo en de huisstijl zijn ontworpen door een BNO gecertificeerd ontwerpbureau en zijn bij de overname inbegrepen - de merknaam is geregistreerd voor Europa bij het Benelux Merkenbureau en wordt aan de nieuwe eigenaar overgedragen - adressen van onze leveranciers zijn inbegrepen Extra kansen: - er is in de loop der jaren veel interesse geweest vanuit de retail voor het eigen merk. Deze geïnteresseerden zijn verzameld in een lijst (225) en kunnen direct worden benaderd - met Google Adwords is nog niet eerder wat gedaan (kans!) - met YouTube is nog niet eerder wat gedaan (kans!) Techniek: De webwinkel is een goed geoliede machine, waaraan actieve app’s zijn gekoppeld voor onderhoud en marketing. De back office is zeer compleet, gestructureerd ingericht en goed onderhouden. Deze onderneming is interessant voor startende zowel als een bestaande ondernemer die de activiteiten wil uitbreiden, direct 1.850 actieve klanten bedienen en een groot sociaal netwerk hebben. Aanvullende informatie en cijfers worden overlegd bij serieuze interesse.

Sieradenmerk met complete webwinkel
Region
Europe
Sector
Retail non-food
Type
For sale
Turnover
0 - 100.000
Overname
100.000 - 250.000