Onderneming is sinds 1993 uitgever van een succesvol special interest magazine dat internationaal de nieuwste trends uit en voor het topsegment consumenten combineert met stijlvolle reportages over mode, accessoires en lifestyle. Het magazine is een begrip in de internationale juwelen, horloge en modewereld en wordt gedistribueerd wereldwijd in 55 landen. De onderneming heeft twee vestigingen (NL en Londen); en wordt geleid door twee ondernemers/aandeelhouders (uitgever en hoofdredactrice). Men werkt uitsluitend met een freelance, maar ervaren, team van medewerkers.
Door de jaren heen is het magazine uitgegroeid tot autoriteit in luxe, authenticiteit en exclusiviteit en wordt het overal ter wereld erkend als een waardevol special interest magazine. De advertentie-inkomsten groeiden naar een miljoen Euro per jaar en een nettorendement van rond de 20%. Voortdurend is geherinvesteerd in de verdere uitbouw van het magazine (meerdere talen en onder ander de vestiging in Londen). Helaas is men in die opgaande lijn gestuit door de internationale economische crisis. Adverteerders, ook in het absolute topsegment van de consumentenmarkt, zijn ten gevolge van hun eigen teruglopende omzet, terughoudend geworden met hun marketing budget. De ondernemers hebben vervolgens ingrijpend het eigen kostenniveau teruggedrongen. Men is lean & mean geworden. De advertising revenuen beginnen nu voorzichtig te herstellen. Nu is het de tijd om kansen te pakken en te transformeren
Naast het rijke verleden gloort ook een toekomst met nieuwe, veelbelovende mogelijkheden. Op dit moment trekt de eigen website – naast het tijdschrift – per maand tienduizenden bezoekers. De onderneming wil meer dan een website, namelijk het beste interactieve internationale platform in haar segment, inclusief online verkoop en een occasion trading platform - en daarmee de schakel tussen adverteerder, verkoopkanalen en de highest income class verder versterken. De ondernemers komen graag in contact met een investeerder/MBI-er die bij voorkeur affiniteit of ervaring heeft met Internet oplossingen, media en/of bijvoorbeeld handelservaring in luxe consumentengoederen.