Company history/background
Beschrijving
Deze onderneming is het SaaS-platform dat agencies in staat stelt om merken slim en schaalbaar te laten groeien op marketplaces als Amazon, Bol en Kaufland.
Met modulaire tools voor kanaalkeuze, product-listing, pricing en advertising, automatiseert men het werk dat normaal handmatig gebeurt.
Agencies krijgen hiermee volledige controle over hun klantportfolio, en kunnen meerdere merken tegelijk succesvol beheren. Ze hebben toegang tot nieuwe kanalen nodig om hun klanten te helpen meer conversies/omzet/performance te behalen. Deze onderneming biedt hen deze toegang vanuit een enkel operating system.
Het speelt speelt in op de explosieve groei van e-commerce via marketplaces en biedt een schaalbaar verdienmodel met lage marginale kosten.
Sinds de livegang in Q1 2025 hebben er al diverse partijen (agencies) zich aangesloten. Dit heeft geresulteerd in een huidige (en stijgende MRR) van EUR 40.000. De licentiefees worden betaald door de klanten van de agencies.
Company activities
De ontwikkeling van de applicatie wordt in eigen beheer gedaan. Men is op dit moment bezig om alle extern gebruikte software uit te faseren, zodat het platform op korte termijn volledig in eigen beheer wordt gemanaged.
De onderneming wordt geleid door drie ervaren ondernemers. Daarnaast zijn er nu +/- acht medewerkers in dienst.
Business model:
Het combineert B2B-SaaS-abonnementen met performance based vergoedingen, wat een schaalbaar en winstgevend model oplevert:
- SaaS-inkomsten: maandelijkse vergoedingen voor toegang tot marktplaatsen, AI-tools en analyses.
- Performance based vergoedingen: variabele commissies op basis van verkoopprestaties en advertentiebeheer.
Ervaring founder(s):
De drie oprichters combineren decennia van ondernemerschap in schaalbare bedrijven. De ondernemers hebben al diverse bedrijven opgericht en door laten groeien tot een succesvolle exit.
Bovendien heeft het team meer dan 15 jaar e-commerce-ervaring die heeft geleid tot de uitgebreide oplossing die wij bieden.
Unique selling points
USP's:
Concurrenten werken parallel met gefragmenteerde systemen (PIM, OMS, ERP), wat leidt tot hoge kosten en inefficiënties.
Ze lossen deze uitdagingen op met AI-automatisering en geavanceerd advertentiebeheer binnen één geïntegreerd e-commerce-ecosysteem.
In tegenstelling tot concurrenten die alleen tooling leveren, implementeren wij de geïntegreerde tooling rechtstreeks om producten op marktplaatsen te vermelden en de prestaties in realtime te optimaliseren.
Other
Gewenste competenties investeerder:
Het is een pre als een investeerder kennis heeft op het gebied van E-commerce en het (internationaal) schalen van een snelgroeiende onderneming.
De minimale ticketsize bedraagt EUR 10.000. De totale financieringsbehoefte voor deze ronde bedraagt EUR 600.000.
Tot nu toe is er door de oprichters in twee rondes EUR 400.000 geïnvesteerd.
Er is een vehikel opgericht waar nieuwe investeerders in kunnen participeren.