Company history/background
De onderneming bestaat sinds 2015, maar we beschikken al vele jaren over ervaring op het gebied van virtuele ervaringen.
Company activities
Wat betreft de business is het op te splitsen in Specials & Platform.
Platform:
Het platform kun je zien als een Powerpoint/keynote oplossing voor virtuele omgevingen. Iedere klant heeft een eigen account en kan hier zowel 360° content op uploaden, als 3D models beschikbaar maken in AR en VR. Voor eigenlijk iedere klant kunnen op een hele snelle manier virtuele omgevingen maken en beschikbaar maken via onze share manager.
De share manager heeft als voordeel dat het op ieder connected device beschikbaar kan worden gemaakt via link of QR code. Dus de virtuele omgeving is nagenoeg hetzelfde voor mobile, tablet, website(inclusief code) en een headset.
We hebben dit gedaan omdat we meer dan regelmatig 2 opmerkingen hoorde van klanten en potentiele klanten
1. Wat als we geen bril hebben
2. Ja dan moeten voor iedere aanpassingen jullie onderneming bellen( uren * tarief)
Alles is een subscription model en dus recurring revenue en natuurlijk ontwikkelen we nog steeds door.
Binnen het platform zijn er upgrades beschikbaar
Specials:
De special zijn de projecten die we doen voor onze grotere klanten zoals defensie, dell-nike, tommy hilfiger, politie en nog een aantal van dat soort klanten.
Unique selling points
Eigenlijk platform, rapid prototypes, snelheid van implementatie
Platform:
https://dutchvrviewer.com/peace-palace
https://dutchvrviewer.com/monumenten-zorg
https://dutchvrviewer.com/denhaag-marketing
Specials:
https://youtu.be/Z8sj0flbMIQ
https://youtu.be/dyXTyHm-v3U
https://youtu.be/ja8E6f28N_I
Other
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor