Company history/background
Multichannel
Deze onderneming (opgericht in 2009) heeft zich ontwikkeld en bewezen als een multichannel e-commerce onderneming, inclusief fysieke winkel, met een breed en diep assortiment van 6.500 SKU’s. De onderneming verkoopt:
- B2B (inclusief wholesale en projecten)
- B2C
Company activities
Internationale inkoop en verkoop
Onderneming heeft een 50-tal toeleveranciers uit de hele wereld, welke deels standaardproducten leveren en deels specifiek produceren voor betreffende onderneming. De onderneming verkoopt rechtstreeks via haar eigen platformen (nationaal en internationaal), via de bekende platformen zoals BOL en Amazon, alsook via levering aan retail (bouwmarkten en speciaalzaken).
Unique selling points
Verder groeien
Onderneming realiseert nu een omzet van ruim 2 miljoen Euro, met een margefactor op producten van 2.0 tot 6.0. In 2020 is het aantal orders verdubbeld. Er zijn volop mogelijkheden. Onderneming zoekt een financiële groeipartner om meer slagkracht te realiseren op:
- inkoop en sourcing
- uitbreiding van eigen productie
- nieuwe productlijnen
- verdere internationalisering
Other
Participatie en actieve bijdrage
Bij een juiste groeipartner die op zoek is – naast kapitaalinbreng – naar een actieve bijdrage, is participatie in het aandelenkapitaal gewenst. Participatie is mogelijk vanaf 250K Euro.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor