Deze Nederlandse startup heeft een wearable art concept ontwikkeld dat uniek is in de markt. De onderneming biedt jonge kunstenaars een podium en inspireert tegelijkertijd de consument. Momenteel zijn er overeenkomsten gesloten met een aantal Nederlandse kunstenaars welke zeer enthousiast zijn over het concept. Diverse bekende Nederlandse artiesten hebben aangegeven het concept te gaan promoten, zowel via festivals als social media. De producten worden online verkocht en de onderneming bouwt momenteel actief aan een online community. De eerste collectie is ontwikkeld en de wintercollectie is in ontwikkeling.
Na de officiële lancering van het merk op het Amsterdam Dance Event (ADE Playground 2015) verwacht de onderneming een sterke groei in de verkopen. Er wordt dan ook per direct gezocht naar een ervaren logistiek manager voor het opzetten en uitbouwen van toekomstige, verantwoorde kledingproducties. Ook het proces van de leveringen aan klanten valt onder zijn verantwoordelijkheden.
Samen wordt het merk uitgebouwd binnen Nederland en Europa. Contacteer ons graag voor meer informatie, we willen snel schakelen om het merk samen groot te maken.