Note! This profile is sold or inactive and is therefore no longer available.
Back to the overview

Participatie in nr 3 energydrinklabel wereldwijd

Sold or inactive #59846 - Available since October 5, 2015

Other

Door de enorme groei die aankomende jaren gaat plaatsvinden door grote accounts die wij hebben binnen gehaald zijn wij op zoek naar een investeerder die een groot belang in het bedrijf wil nemen. Spelers zoals Heineken, Ab-Inbev, Sligro, Delixl, Hanos en inmiddels ook de Jumbo met een landelijke dekking zijn reeds een samenwerking aangegaan met ons! AH en Superunie zijn inmiddels ook in gesprek met ons om een grotere dekking in Nederland te realiseren. Omdat de verkrijgbaarheid nu landelijk een feit is zal vanaf dit jaar een marketing offensief worden ingezet om de verkoop maximaal te stimuleren. Dit zal worden gedaan met Knolpower! De gebroeders Enzo en Milan Knol zijn een youtube mega hit met gezamelijk bijna 1.000.000 abonnees in de leeftijds categorie van 12 tot 25 jaar (onze doelgroep dus!). 40.000.000 views per maand gaan ervoor zorgen dat de volgers Shark Energy een hip, stoer maar vooral gezonder en beter alternatief vinden dan Redbull. De reden is dat wij ons onderscheiden door prijs, smaak en als belangrijkste factor; wij zijn een natuurlijke energy variant die duurzaam wordt gemaakt. Ondanks dat heeft Shark Energy wel die echte smaaksensatie/beleving van een energy drink zo als bijv. Redbull. Tevens winnen wij elke onafhankelijke smaaktest met onze concurrerende namen zoals Redbull of Monster. Wij hebben op dit moment voor elke regio een ervaren accountmanager die nieuwe klanten werft. Dit door middel van klanten lijsten verstrekt door groothandels waar we mee samenwerken zoals bovengenoemde of eenvoudigweg eigen potentiële klanten bestanden. Nieuwe klanten en orders worden direct doorgezet naar de groothandels die ze dan zelf uitleveren. Na een investeringsjaar zal er een enorme groei ontstaan dit jaar in vergelijking met het vorig jaar. Voorraden die nodig zijn om te kunnen blijven leveren vragen om kapitaal. Die is nodig om tevens een voortdurende cashflow te genereren. De vraag naar gezondere keukens en leefstijl groeit enorm en wij voldoen precies aan deze vraag en lifestyle. Het merk bestaat al 45 jaar, is nr. 3 wereldwijd en wordt in 91 landen verkocht. Wereldwijd worden er miljarden blikken verkocht en wij hebben de exclusieve rechten voor Nederland en optioneel ook voor Duitsland. Was je 20 jaar geleden in Redbull gestapt dan was je nu miljardair, dus de potentie is mega!! De energydrinkmarkt groeit jaarlijks gemiddeld tussen de 7 en 11% en de afgelopen 4 jaar zelfs met 50%. Voor iemand die uit de sport, detailhandel of horeca branche komt erg interessant. Bij serieuze interesse worden verdere gegevens verstrekt.

General information

Region
The Netherlands
Sector
Retail food
Type of company
Other
Legal entity
Private limited company
Type of transaction
Assets / liabilities
Life phase enterprise
Full-grown
Employees in FTE
5 - 10
Type of buyer
Investor

Financial information

Turnover last financial year
Confidential
Asking price
€ 100.000 - € 250.000
Earnings before taxes
Confidential

Interested or more information?

Save as favourite

Participatie in nr 3 energydrinklabel wereldwijd
The Netherlands

Profile number: 59846

Date added: September 25, 2014

Sector: Retail food


Please login, if you have an account: Log in

If you have not an account, fill up your email address to save this profile in your favorites. A link with password creation will be sent to you by e-mail.

Send PDF-version by mail

Participatie in nr 3 energydrinklabel wereldwijd
The Netherlands

Profile number:
59846

Date added:
September 25, 2014

Sector:
Retail food

You can email this profile in PDF version to yourself or to someone for whom this may be interesting. Enter the e-mail address and name of the person receiving the e-mail below and click send to send the profile.