Company history/background
De eigenaresse heeft dit concept vanaf niets opgebouwd tot een gerenommeerd winkelconcept. Webshop en social-media aanwezig. Veel buitenlandse klanten en gelegen naast een populaire koffiebar met thans interne verbinding tussen winkel en koffiebar.
Company activities
De onderneming houdt zich bezig met de verkoop van kleding (60%), schoenen (30%) en accessoires (10%). Daarnaast is er een webshop aanwezig. De winkel heeft een verkoopvloeroppervlak van 120 m2. De winkel, met brede entreedeur en groot etalageraam, is gelegen op een zeer aantrekkelijke locatie aan een doorgaande weg naar het centrum. In de straat is er een divers aanbod aan winkels en er is veel reuring. De huurprijs bedraagt € 3.125,- per maand inclusief btw.
Unique selling points
Het betreft een conceptstore op een unieke locatie in een grote stad. Maastricht is de ‘Poort van Europa’. Er liggen volop kansen voor uitbreiding d.m.v. de webshop. De onderneming heeft een zeer uitgekiend assortiment.
Other
De onderneming is zeer interessant voor een starter in de mode en/of een ondernemer die wil uitbreiden. Zeer geschikte locatie voor een brandstore. Leveringen kunnen via de voordeur aan de straat plaatsvinden.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor