Company history/background
Innovatie en kwaliteit als fundament
Betreffende onderneming wil voortbouwen op tientallen jaren ervaring en brengt tevens innovatie in de bakkerijwereld.
Company activities
Strategische samenwerkingen en marktpositie
Met een focus op hoogwaardige producten, duurzame productiemethoden en gecertificeerde kwaliteit worden, na de voorgenomen doorstart, zowel de traditionele als etnische markten in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk bediend.
Er wordt samengewerkt met sterke partners.
Unique selling points
Groeiplan en duurzame transitie
In 2025 is het doel om te verhuizen naar een nieuwe productielocatie en om processen en productrouting verder te optimaliseren.
De omzetdoelstelling voor 2025 is 5,5M Euro, met verdere groei in 2026 door duurzame energieoplossingen en uitbreiding van markten en productlijnen.
Other
Kapitaal behoefte
Om deze transitie te realiseren, wordt een financiële partner gezocht voor de doorstart, verhuizing en verdere marktontwikkeling.
De investering biedt toegang tot een snelgroeiende sector met bewezen omzetgroei uit het verleden van 2,5M Euro in 2020 naar ruim 6M Euro in 2024.
Onderneming zoekt een financiële partner welke 600K Euro beschikbaar stelt. Participatie in het aandelenkapitaal is mogelijk. Ook andere financieringsvormen zijn bespreekbaar.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor