ter overname aangeboden een adminstratieportefeuille bestaande uit ongeveer 45 zzp-ers met een omzet van ongeveer € 50.000. De clienten bevinden zich voornamelijk in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland en in mindere mate in de provincie Utrecht. De klanten opereren in veel verschillende sectoren o.a. fysiotherapie, zorg, onderwijs, journalistiek, website-exploitatie, vitamine-groothandel en consultancy. Het is de bedoeling om met ingang van 1-1-2026 deze portefeuille over te dragen en het fiscale jaar 2025 door mij afgehandeld wordt. Clienten zijn gewend om alles digitaal aan te leveren dus geen schoenendoos-clienten. Er spelen op dit moment geen discussies met de Belastingdienst over enige zaken. Een vijftal clienten zijn niet btw plichtig.
We werken met de beste software en bieden waarborging voor de continuïteit van uw dienstverlening. Op basis van onze jarenlange ervaring kunnen wij u begeleiden in het verkrijgen van het door u gewenste klantenbestand. De leiding van bij ons aangesloten kantoren is in handen van zelfstandig ondernemers. De centrale organisatie ondersteunt de lokale kantoren met innovatie en vernieuwing, kwaliteitsbevordering en bewaking, faciliteiten gericht op continuïteit en bereikbaarheid, faciliteiten op het gebied van marketing en reclame en leadgeneratie en tenslotte enorme inkoopvoordelen.
Wegens gezondheidsredenen (hersenbloeding) wordt een goedlopend administratiekantoor te koop aangeboden. Het kantoor is gevestigd in een huurpand op een uitstekende locatie.
De onderneming
Logistieke dienstverlener met 25 jaar ervaring in transport, opslag en e-fulfilment. Bedient nationale en internationale klanten vanuit een goed uitgerust warehouse in de Randstad. De dienstverlener ontzorgt conform het one stop shop principe nationale en internationale bedrijven die kiezen voor een gehele of gedeeltelijke uitbesteding van hun logistieke en transport behoeften. Sterk in maatwerk en flexibiliteit, met bewezen toegevoegde waarde voor klanten in uiteenlopende sectoren.