Company history/background
Het bedrijf bestaat sinds 1955 en is onderdeel van een familie onderneming met verschillende activiteiten. Het bedrijf heeft zich verder ontwikkeld als volwaardig sign-bedrijf in de regio met een mooie klantenkring. Het bedrijf is een erkend SIBON signbedrijf.
Company activities
Het bedrijf is gestart als regulier reclamebureau, maar is uitgegroeid tot een bedrijf dat naast de reclame, alle soorten sign-werkzaamheden, in signing, interieurstyling van bedrijfspanden, presentatie systemen en maatwerk maakt voor stands voor beurzen. De werkzaamheden zijn o.a. 3D objecten, blow-ups, autobelettering, functionele folies, licht-LED reclame, pandbelettering, permanente markeringen, reclamezuilen, smart foils, stand belettering, textiel frames, artwork, wandbekleding/XL en wall wraps, interieur- en meubelwrapping, vloerprints, volledige interieurstyling van bedrijfspanden, lichtbakken, pop up systems, systeem- en maatwerk stands.
Het klantenbestand bestaat o.a. uit:
- Gemeenten
- Onderwijsinstellingen
- Zorginstellingen
- (Commerciële) bedrijven
Unique selling points
Het bedrijf heeft een breed scala aan werkzaamheden en opdrachten en heeft al haar werkzaamheden al afgestemd op duurzaamheid. Productieprocessen zijn al ontworpen met het oog op energie-efficiëntie en werkt met gerecyclebare materialen, zoals eco-vriendelijke inkten en duurzame folies. Zij gebruiken de nieuwste technologieën en apparatuur om ook CO2 te besparen en speelt hierdoor geheel in op de in werking getreden ESG en CSRD regelgeving.
Other
Het profiel van een koper kan bestaan uit markt- of strategische partijen die hun marktaandeel in Limburg of Nederland willen vergroten met de overname van een gerenommeerd bedrijf, ofwel een MBI door een ervaren ondernemer.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition